Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Hotellet är ett mysigt äldre hus med mycket hög standard invändigt. Badrummet är fräscht och modernt. Mycket nära till allt i Lund, bra drinkar finns på Grand Hotell. Frukosten är grym på Creperiet som ligger 30sek från hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack h0lmlunds
Omdömet skrevs 11 mars 2020

Detta är ett lite mysigt hotel, men snygg inredning bra service, kanonfrukost och nära till tåget. Tydlig instruktion vid incheckning samt att hotellet låg centralt, men ändå tyst och stilla. Rummet var rent och snyggt

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack familjennygren
Omdömet skrevs 3 mars 2020

Oskar är ett jättefint hotell, fräscht, bekvämt, enkelt men välutrustat och centralt placerat! Mysig frukost som serverades på det närliggande Creperiet och bra service innan och efter vistelsen. Rekommenderas!

Tack Guide405737
Omdömet skrevs 23 februari 2020

Mycket centralt läge, mysigt hotell, fräscha trevliga rum och mycket bra pris. Nära till stationen vilket var ett plus för oss. Trevlig, smidig och snabb kontakt vid bokning och frågor. Rekommenderas varmt!

Tack AnnaSkoglund2020
Omdömet skrevs 13 februari 2020

Mysigt och fräscht. Dessutom en fin innergård att dricka kaffe på. Bra pris också jämfört med övriga hotell inne i Lund. Eftersom det är receptionsfritt gick allting supersmidigt gällande in- och utcheckning.

Tack thomassW7848OT