Omdömet skrevs 1 juli 2015

Härligt ställe, få rum, trädgård och mitt i stan. Fast lugnt och tyst ändå. Rummen var fräscha. sängarna sköna. Trädgårdens grönska, med lite leksaker för barnen. Sittplatser att bara vara i och njuta av livet. Vad kan man mer begära. Glöm inte frukosten runt hörnet. Kanonmysigt ställe med trevlig personal.

1  Tack Varbergsborna
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Vi är jättenöjda! Bodde i ett av trädgårdsrummen, så fräscht och trevligt inrett, med härlig utsikt över den lilla trädgården, fin dusch och sköna sängar, tyst och lugnt.
Frukosten på Café Oskar var helt underbar!
Mycket trevlig personal som var serviceminded och gärna delade med sig av tips.
Toppen att kunna ta en kopp kaffe i köket, tidningar och böcker fanns att låna.

2  Tack Inger A
Omdömet skrevs 11 juni 2015 från mobil enhet

Mycket bra litet hotell, rekommenderas, frukost på caféet runt hörnet men det gjorde inget alls, var väldigt trevligt. Hotellet är så centralt man kan önska sig, parkering finns att få relativt nära i parkeringshus, mycket bra alternativ. Vi kommer att boka detta hotell vid nästa besök i Lund.

2  Tack annsofiz
Omdömet skrevs 25 maj 2015 från mobil enhet

Fint hotell med bra läge i centrum. Ligger an en trafikerad gata med cyklister och fotgängare dock med öronproppar och halv öppna fönster klarar man sig. Mkt rekommenderad. Frukost serveras på en mysig fik med underbar personal. God frukost. God bröd och ost mm.
Mkt sköna sängar med mysiga täcken.

Datum för vistelsen: maj 2015
2  Tack Arhza
Omdömet skrevs 23 maj 2015

Det är ett sådant här hotell man vill ha när man är ute på affärsresa; väl fungerande internet, hög kvalitet på sängar och sängkläder, samt en frukost som hade allt man kunde önska. Kommer gärna tillbaka igen.

Datum för vistelsen: februari 2015
4  Tack MiamiTrotter