“Föredömligt bra sushi”

sön 9/8
20:00
Rankad som nr 13 av 247 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Oerhört hög kvalitet på maten. Lokal och atmosfär dock inte full pott, varför slutbetyg blir 4/5.

Smakerna är välbalanserade och varje sort får ha sin egen smak. Chilimayon var suverän till de friterade räkorna. Kommer definitivt tillbaka.

Datum för besöket: februari 2020
Tack michaeleA8883UK

Omdömet skrevs 29 december 2019

Lokalen rymmer flera bord och det behövs för här strömmar folk in vid vissa tidpunkter. Personalen är mkt bra. Sushin är mkt god och det finns flera alternativ. Jag har alltid varit nöjd med maten. Läget i Lund är mkt bra.

Datum för besöket: november 2019
Tack matintresserad741
Omdömet skrevs 30 november 2019

Jag åt på deras restaurang i Malmö innan ett biobesök och var återigen nöjd med upplevelsen. Deras sushi är god och personalen trevlig. Snyggt upplagt och helt okej i pris. En bra blandning där smakerna smälter ihop på ett bra sätt.

Restaurangen har aldrig haft mycket folk när jag varit där men det kanske beror på att jag kommer dit på udda tider. Synd annars om inte fler upptäcker denna trevliga sushirestaurang i centrala Malmö.

Datum för besöket: november 2019
Tack mickerehn
Omdömet skrevs 24 september 2019

Rekommenderar verkligen Aikos sushi! God mat och trevligt, annorlunda koncept med ”all you can eat”!

Datum för besöket: september 2019
Tack Emma J
Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Har varit här några gånger. Uppskattar sushibuffen väldigt mycket! Trevligt koncept för oss som vill äta lite mer. Tycker också att det är trevligt att kunna beställa själva i lugn och ro och att kunna se alla rätter på surfplattan! Servicen är bra. Vissa i personalen är avslappnade och kan skoja till det lite vilket uppskattas. Till skillnad från andra som kan vara väldigt formella och stela. Kvalitén på sushin är hög och smakar därefter!

Det enda negativa skulle jag säga är att restaurangen är ganska liten. Har varit fullbokat flera gånger när man velat äta så det gäller att boka någon dag innan.

Datum för besöket: juli 2019
Tack simonnF6832NK

Resenärer som tittade på Aiko Sushi tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Aiko Sushi? Berätta vad du tyckte!