“Möt Lundakvinnor med attityd”
Omdöme om Agnes i Lund

Agnes i Lund
Rankad som nr 1 av 3 Rundturer i Lund
Omdömet skrevs 16 september 2017

Med glimten i ögat förmedlar Agneta intressant och smårolig information om Lundakvinnor som gjort avtryck i historien på olika sätt. Agneta har en hjärta för historia och då speciellt den lundensiska som hon med lätthet för vidare till intresserade. Det är lätt att lyssna på Agneta och hon avslutar varje berättelse med en liten knorr. Hon har en lagom mängd information om varje kvinna (och även män) så att man kan ta in den och så att intresset upprätthålls. Jag kan starkt rekommendera Agnetas guidningar.

Datum för upplevelsen: september 2017
Tack Lena G
Omdömet skrevs 5 september 2017

Datum för upplevelsen: augusti 2017
agnesilund, Ägare på Agnes i Lund, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2017

Resenärer som tittade på Agnes i Lund tittade också på

Besökt Agnes i Lund? Berätta vad du tyckte!