“Fantastiskt gott!”

Restaurang La Cucina
Boka med
Restaurang La Cucina har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 249 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Underbar pizza! Fantastisk God botten + kant, krämigt härlig ost med god gorgonzola smak och schyssta, färskaråvaror ovanpå!!! Rekommenderas.

1  Tack Tina H

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Här har det varit gott och trevligt, men tyvärr kan vi konstatera att det utvecklats till ett uselt ställe. Det börjar med att vi blir utskällda för att vi bokat för sex personer, men bara blir fyra. Utskällda. Det tar 40 minuter innan maten serveras efter beställning, trots att det är ganska tomt i lokalen, sedan är maten inte heller någon höjdare, nej här krävs ödmjukhet och en helt annan servicenivå.

Tack Matsipie
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Mycket nöjd igen, andra gången här.
God mat (åt pizza) och verkligen kundorienterad personal som raskt dukade upp ett nytt bord trots att det var fullt när vi kom. Kan varmt rekommenderas.

1  Tack ToBro67
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Kanongoda pizzor, grym mozzarella, perfekt service. Vi kommer hit igen, och igen, och igen. Rekommenderas varmt.

2  Tack Andreas J
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal, mysig atmosfär och god mat! Rekommenderas starkt! Vi åt antipasto till förrätt, delade på en pizza o sen pt vi nutellapizza till efterrätt! Helt perfekt.

2  Tack Anna H

Resenärer som tittade på Restaurang La Cucina tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Restaurang La Cucina? Berätta vad du tyckte!