“Så nära italien man kommer i Lund”

Restaurang La Cucina
Boka med
Restaurang La Cucina har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 2 av 251 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Kanongoda pizzor, grym mozzarella, perfekt service. Vi kommer hit igen, och igen, och igen. Rekommenderas varmt.

2  Tack Andreas J

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal, mysig atmosfär och god mat! Rekommenderas starkt! Vi åt antipasto till förrätt, delade på en pizza o sen pt vi nutellapizza till efterrätt! Helt perfekt.

2  Tack Anna H
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Den smaklösaste pizza jag inmundigat.
Servicen under all kritik, blev anvisat ett bord med direkt solmotljus, i en totalt tom restaurant.
Så detta får anses utgöra två besök på en gång, första och sista.

5  Tack Anders E
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Var på La Cucina med några vänner. Åt en pizza bianca som jag inte minns namnet på men den var jättegod! Bra pizzabotten, bra tillagad. Är allergiker och det löste personalen på ett bra sätt. Mycket trevlig personal för övrigt... En av Lunds bästa pizzerior!

1  Tack L8252RYjessicam
Omdömet skrevs 4 mars 2018

Vänner har lovordat restaurangens pizzor och tänkte testa den tillsammans! MEN när vi var där i helgen blev vi besvikna, pizzorna var smaklösa...! Inget att rekommenderar!

3  Tack MagnusM522

Resenärer som tittade på Restaurang La Cucina tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Restaurang La Cucina? Berätta vad du tyckte!