Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com125 US$
eDreams125 US$
Travelocity125 US$
CheapTickets125 US$
Trip.com134 US$
Omdömet skrevs 13 december 2020

Trevlig personal på ett helt okej hotell. Plus för restaurangen i samma hus. På rummet var det gott om plats och det som behövs fanns där. Bra med vattenkokare och kaffe/te. Dörren in till hotellrummen, ovanför trappan, har en dörrstängare som är hårt spänd. Vårt rum, 220, låg nära den dörren och varje gång någon gick genom den skrällde det så att hela rummet skakade till. Det började vid 6:30 så sovmorgon kunde vi glömma. Undvik rummen närmast den dörren!

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack Gun P
Omdömet skrevs 5 december 2020

Trevligt bemötande, skön säng, stor tv, te på rummer och underbar frukost. Trots rummet var för 1 pers så var det stort. Smart tv som man kunde titta på i sängen med bra kanalutbud. Pub i bottenvåningen var jättetrevligt med typ 100 olika öl att välja på. Högt rekommenderas.

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack Konkasia
Omdömet skrevs 1 november 2020

Inget superfint hotell men å andra sidan betalar man inte så mycket. Rummet var mysigt, toaletten lite liten. Ett trappa upp utan hiss. Coronaanpassad frukost där man kan beställa matpåse att hämta. Trevlig pub i botten. Gratis parkering utanför. Bra läge. Hade kunnat bo där igen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack MissEva73
Omdömet skrevs 27 september 2020

Svårt att rekommendera detta hotell då det luktade illa och den otrevliga känsla man fick då man gick till rummet! En heltäckningsmatta full av fläckar och illa luktande.. nä usch.. inget trevlig upplevelse alls.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack robertV8642BW
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Besökte detta hotell under tre nätter i augusti 2020. Trevlig personal vill verkligen att vi skulle trivas.
Vi åkte med ett paket så vi hade halvpension på hotellet. Bra frukost och jättebra mat på kvällen. Rummen ganska stora och bra möblerade. Lite sliten miljö men trots att det låg en krog i samma hus så var det väldigt lugnt uppe på rummet.
Boka gärna rum mot baksidan om det är möjligt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
3  Tack bossejosef