Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 5 december 2020

Trevligt bemötande, skön säng, stor tv, te på rummer och underbar frukost. Trots rummet var för 1 pers så var det stort. Smart tv som man kunde titta på i sängen med bra kanalutbud. Pub i bottenvåningen var jättetrevligt med typ 100 olika öl att välja på. Högt rekommenderas.

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack Konkasia
Omdömet skrevs 1 november 2020

Inget superfint hotell men å andra sidan betalar man inte så mycket. Rummet var mysigt, toaletten lite liten. Ett trappa upp utan hiss. Coronaanpassad frukost där man kan beställa matpåse att hämta. Trevlig pub i botten. Gratis parkering utanför. Bra läge. Hade kunnat bo där igen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack MissEva73
Omdömet skrevs 27 september 2020

Svårt att rekommendera detta hotell då det luktade illa och den otrevliga känsla man fick då man gick till rummet! En heltäckningsmatta full av fläckar och illa luktande.. nä usch.. inget trevlig upplevelse alls.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack robertV8642BW
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Besökte detta hotell under tre nätter i augusti 2020. Trevlig personal vill verkligen att vi skulle trivas.
Vi åkte med ett paket så vi hade halvpension på hotellet. Bra frukost och jättebra mat på kvällen. Rummen ganska stora och bra möblerade. Lite sliten miljö men trots att det låg en krog i samma hus så var det väldigt lugnt uppe på rummet.
Boka gärna rum mot baksidan om det är möjligt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
3  Tack bossejosef
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Bokade rum för två, fick visserligen en litet rum med sliten säng i hängmatteform, rummet var bäddat o med handdukar för en person som åtgärdades snabbt. Badrummet var nyrenoverat, men var oerhört litet med en dörr som gnisslade så hela hotellet vaknade.
Ett stort plus för trevlig personal o baren har bra sortiment, dock maten något för salt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack peterhQ2755ZO