Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com107 US$
Priceline107 US$
eDreams107 US$
CheapTickets107 US$
Trip.com115 US$
Omdömet skrevs 1 november 2020

Inget superfint hotell men å andra sidan betalar man inte så mycket. Rummet var mysigt, toaletten lite liten. Ett trappa upp utan hiss. Coronaanpassad frukost där man kan beställa matpåse att hämta. Trevlig pub i botten. Gratis parkering utanför. Bra läge. Hade kunnat bo där igen.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack MissEva73
Omdömet skrevs 27 september 2020

Svårt att rekommendera detta hotell då det luktade illa och den otrevliga känsla man fick då man gick till rummet! En heltäckningsmatta full av fläckar och illa luktande.. nä usch.. inget trevlig upplevelse alls.

Datum för vistelsen: september 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack robertV8642BW
Omdömet skrevs 18 augusti 2020

Besökte detta hotell under tre nätter i augusti 2020. Trevlig personal vill verkligen att vi skulle trivas.
Vi åkte med ett paket så vi hade halvpension på hotellet. Bra frukost och jättebra mat på kvällen. Rummen ganska stora och bra möblerade. Lite sliten miljö men trots att det låg en krog i samma hus så var det väldigt lugnt uppe på rummet.
Boka gärna rum mot baksidan om det är möjligt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
3  Tack bossejosef
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Bokade rum för två, fick visserligen en litet rum med sliten säng i hängmatteform, rummet var bäddat o med handdukar för en person som åtgärdades snabbt. Badrummet var nyrenoverat, men var oerhört litet med en dörr som gnisslade så hela hotellet vaknade.
Ett stort plus för trevlig personal o baren har bra sortiment, dock maten något för salt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack peterhQ2755ZO
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Vi har bedömt detta hotell fyra gånger och har alltid varit mycket nöjda. Trevlig atmosfär, enkelt och bra placerat i stan. Vi kommer säkert tillbaka hit igen, det finns egentligen inte mycket att klaga på.

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden