Kostnadsfri avbokning till den 21-12-12
Orbitz.com
Booking.com118 US$
Expedia.com117 US$
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Bokade rum för två, fick visserligen en litet rum med sliten säng i hängmatteform, rummet var bäddat o med handdukar för en person som åtgärdades snabbt. Badrummet var nyrenoverat, men var oerhört litet med en dörr som gnisslade så hela hotellet vaknade.
Ett stort plus för trevlig personal o baren har bra sortiment, dock maten något för salt.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack peterhQ2755ZO
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Vi har bedömt detta hotell fyra gånger och har alltid varit mycket nöjda. Trevlig atmosfär, enkelt och bra placerat i stan. Vi kommer säkert tillbaka hit igen, det finns egentligen inte mycket att klaga på.

Datum för vistelsen: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack danielT5322OT
Omdömet skrevs 9 december 2019

Hotellet öppnar först kl. 16:00 men man kan ringa före om man vill sätta in bagage. Trevligt bemötande och stort enkelt rum med kaffe mm. Lite värdshuskänsla och härligt med puben. Gratis parkering framför hotellet. Frukosten var tillräcklig. Sängarna var för mjuka och kanske borde man byta ut madrasser. Men absolut nöjd och belåten för priset man betalar.

Datum för vistelsen: december 2019
3  Tack Hbgare
Omdömet skrevs 18 november 2019

Trevlig personal, bra läge, bra med parkering precis utanför. För priset relativt stora rum.
Dom skulle haft kyl på rummet. Vi hade en liten 1-åring med oss och hennes mat & dricka skulle behövt kyla. Detsamma gäller vår egen dryck. Hade varit trevligt att kunna avnjuta den kall.
Det skulle även funnit s fler hängare / krokar i badrummet. Dom som fanns var helt felplacerade.

Datum för vistelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
1  Tack jerry762019
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Bra sortiment av öl och ett bra sortiment av något att äta till.
Provade de ölkokta musslorna som var goda om än lite väl salt spad.

Personalen var kunnig och hjälpsam vid val av dryck och mat.
Miljön var, som syns på fotot, av sedvanlig engelsk typ med mycket dekorationsprylar och tom en båt över bardisken.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet