“Nästan perfekta burgare”
Omdöme om Bara Burgare

Bara Burgare
Rankad som nr 2 av 103 Restauranger i Kristianstad
Beskrivning: Våra burgare görs av närproducerat nötkött som kommer ifrån Friskatorpet, Rinkaby. Köttet mals dagligen för att bibehålla kvalitet och vi formar hamburgarna för hand. Även hamburgerbröden är färska och bakas med ekologiskt vetemjöl av oss för att få den bästa smakupplevelsen. Menyn erbjuder utsökt mat i all enkelhet - där även tillbehören, ketchup och aioli är gjorda av oss med omtanke. Vi är en unik restaurang som har åtagit oss att endast använda högkvalitativa livsmedel och ge god service för att ge dig den allra bästa upplevel-sen. Vi kan även erbjuda take away.
Omdömet skrevs 11 juli 2020

Lokalen är liten och trång och påminner lite om ett förråd. Menyn är avskalad, vilket är en fördel. Här står köttet i fokus och när vi beställer våra burgare medium får vi vackert rosa, grovmalde puckar. Burgarna är härligt flottiga med en smörig bismak, vilka kräver ett friskt öl. Pommesen är bra tillagade och den hemmagjorda aiolin riktigt smaskig. Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Faktum är att det bara är två saker som gör att detta inte blev full pott – lokalen, och avsaknaden av grönsaker. En side salad har ingen dött av.

Tack Robin E

Omdömet skrevs 4 juli 2020

Alla i familjen tyckte att detta är de bästa burgarna vi har ätit!
Rekommenderas absolut!
Tillbehören höll lika hög klass som hamburgaren

1  Tack kidoffer
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Burgaren var väldigt genuint gjord och smakade väldigt bra, pommes och dressing till var plus bonus!

Tack Siggemanzanares
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Mycket goda hamburgare. Trevlig personal. Enda anledningen till varför de inte får fullpott är lokalen som är tråkig och liten. Men annars ett bra ställe.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 536trainingm
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Burgarna håller ingen högre standard. Smaklösa,tråkiga och framförallt helt kärlekslösa.
Stor besvikelse.

Datum för besöket: januari 2020
3  Tack Dr-matfreak

Resenärer som tittade på Bara Burgare tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Bara Burgare? Berätta vad du tyckte!