“God burgare”
Omdöme om Bara Burgare

Bara Burgare
Rankad som nr 2 av 103 Restauranger i Kristianstad
Beskrivning: Våra burgare görs av närproducerat nötkött som kommer ifrån Friskatorpet, Rinkaby. Köttet mals dagligen för att bibehålla kvalitet och vi formar hamburgarna för hand. Även hamburgerbröden är färska och bakas med ekologiskt vetemjöl av oss för att få den bästa smakupplevelsen. Menyn erbjuder utsökt mat i all enkelhet - där även tillbehören, ketchup och aioli är gjorda av oss med omtanke. Vi är en unik restaurang som har åtagit oss att endast använda högkvalitativa livsmedel och ge god service för att ge dig den allra bästa upplevel-sen. Vi kan även erbjuda take away.
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Burgaren var väldigt genuint gjord och smakade väldigt bra, pommes och dressing till var plus bonus!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Siggemanzanares

Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Mycket goda hamburgare. Trevlig personal. Enda anledningen till varför de inte får fullpott är lokalen som är tråkig och liten. Men annars ett bra ställe.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 536trainingm
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Burgarna håller ingen högre standard. Smaklösa,tråkiga och framförallt helt kärlekslösa.
Stor besvikelse.

Datum för besöket: januari 2020
3  Tack Dr-matfreak
Omdömet skrevs 14 januari 2020

Har testat burgare på massor av ställen runt om men denna burgaren slår allt!

Egengjort bröd, En underbar burgare som är medium stekt och dom godaste pommes frites .

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack rallew2018
Omdömet skrevs 3 december 2019

Väldigt bra service och goda hamburgare
Rekommenderar cheeseburgare, väldigt god
Allt är hemgjort på menyn vilket uppskattas väldigt mycket

Datum för besöket: december 2019
Tack 539elinh

Resenärer som tittade på Bara Burgare tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Bara Burgare? Berätta vad du tyckte!