“Världens godaste hamburgare”
Omdöme om Bara Burgare

Bara Burgare
Rankad som nr 2 av 103 Restauranger i Kristianstad
Beskrivning: Våra burgare görs av närproducerat nötkött som kommer ifrån Friskatorpet, Rinkaby. Köttet mals dagligen för att bibehålla kvalitet och vi formar hamburgarna för hand. Även hamburgerbröden är färska och bakas med ekologiskt vetemjöl av oss för att få den bästa smakupplevelsen. Menyn erbjuder utsökt mat i all enkelhet - där även tillbehören, ketchup och aioli är gjorda av oss med omtanke. Vi är en unik restaurang som har åtagit oss att endast använda högkvalitativa livsmedel och ge god service för att ge dig den allra bästa upplevel-sen. Vi kan även erbjuda take away.
Omdömet skrevs 3 december 2019

Väldigt bra service och goda hamburgare
Rekommenderar cheeseburgare, väldigt god
Allt är hemgjort på menyn vilket uppskattas väldigt mycket

Datum för besöket: december 2019
Tack 539elinh

Omdömet skrevs 3 december 2019

Utan tvekan de bästa burgarna jag någonsin ätit. Allt från det hemmagjorda brödet, aiolin, ketchupen till själva köttet. Hade kunnat äta aiolin för sig själv, så bra är den.

Datum för besöket: december 2019
Tack emilieklara
Omdömet skrevs 25 oktober 2019

Trams att skriva 100 tecken de räcker med god mat som tusan å hade de inte varit sjukt gott hade kag inte orkat skriva klart omdömet så mkt bra!

Tack Alexander B
Omdömet skrevs 16 oktober 2019

Ett härligt litet speciellt ställe. Supergoda hamburgare tycker barn, vegetarian och en som älskar kött. Mycket trevlig personal

Tack linafina81
Omdömet skrevs 2 oktober 2019 från mobil enhet

Käkade deras cheeseburgare. Man får välja hur genomstekt den ska vara. Valde medium och den var väldigt god. Pommesen får toppbetyg också. Lokalen kunde varit lite mer mysig men inget fel på den.

1  Tack Martin L

Resenärer som tittade på Bara Burgare tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Bara Burgare? Berätta vad du tyckte!