Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

En natt men inte flera. Rent, men gammalt. Inget handfat på toa utan i entrén. Bra sängar. OK frukost. Mycket centralt och flera restauranger nära. Järnvägsstationen ett stenkast bort. Lätt att parkera

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Jan L
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Vi bokade 2 rum till samma pris. Vi fick ett rum som var stort med stort badrum. Det andra rummet var duschen inte större än garderob samt toaletten i en ann@n del. Rummen är lyhörda och inte bra om man vill ha sovro. Frukosten är inget speciellt bra samt att det bara finns 18 platser totalt. Vi hade kö på morgonen. Sängarna är toppen, men priset är för högt mot det man får.

Rumstips: Vill du har sovro välj annat hotell.
Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Jan T
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt slitet hotell där många saker är sönder.
Hissen funkade inte utan att jag reparerade lite. Hyllan på toaletten satt inte fast.
Parkeringen som kostar 95:- är extremt trång och passar inte större bilar Ian parkerings sensorer eller backkamera . För att överhuvudtaget komma in i garaget behövde jag backa in bilen. Hade ca 1 cm över på varje sida till backspeglarna.
Väldigt förvirrad personal som delar ut smålappar i massor.
Bra Wi-Fi.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam
Tack piggelin69
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Tråkigt inredda rum. Men skön säng. Hiss fungerar inte, angavs inte vid bokning.
Frukostbuffé utan corona tänk. Ingen servett eller handduk för att skära bröd.
Bra läge i city. Trappa till ingång utan möjlighet till hiss eller ledstång.
Exklusiva fåtöljer i anslutning till matsal. Liten matsal som medför trängsel.

Rumstips: Inte värt sitt pris.
Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack ushtgfr
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet låg centralt. När vi var här såg vi endast två gäster (Coronatider).
Vi hade det största rummet på 20 kvm.
Hotellet låg centralt. Sängarna var sköna.
Rymligt och med fönsterna mot gården.
När någon låste sin dörr (skedde med nyckel) så hördes det så lyhört är det, dessvärre.
Personen var dock tyst så det störde inte men ett fullt hotell med gäster som kör sitt ”race” skulle nog höras betydligt mer.
Ingen AC fanns, vilket var ett minus. Vid varma somrar skulle det blir väldigt varmt då i rummet. Vi hade fönstret öppet för att få svalka.
Hotellet har inte fräschats upp sedan typ 90-talet. Det som saknas är en ”finish” vilket drar ner betyget kraftigt till en 3:a av 5. Det fanns hål på två olika ställen (se bild) vilket påvisar att man inte sköter stället tillräckligt.
Badrummet gav ett tråkigt intryck, tyvärr.

Frukosten skedde mellan kl 7:00-8:30.
Den var slut kl 9:00 vilket kändes märkligt. Har man som vi semester så är det alldeles för tidigt.
Frukosten var inget särskilt alls.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack bj_rnd710