“Prisvärt. ”
Omdöme om House Of Bagels - STÄNGD

House Of Bagels
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Det som först slår en är hur trevlig personalen är. Rikliga portioner och fräsch mat. Perfekt för lunch.

Datum för besöket: mars 2018
Tack McMaccan

Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Detta är ett mysigt ställe där vi tog en kopp kaffe. Jag tog en bagel med räkröra och den var mycket god, personalen var trevlig. Jag rekommenderar detta stället om ni ska ta en snabb fika!

Datum för besöket: januari 2018
Tack N3081VFdavidk
Omdömet skrevs 28 augusti 2016

Vi valde räksallad 4 + plus Buffelsallad 3 +.

Räksalladen var god och vi bad om extra dressing vilket vi fick utan krångel.

Buffelsalladen var medioker. Stora tallrikar och rikliga mängder.

Trevlig service

Datum för besöket: augusti 2016
Tack marie w
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe med bra öppettider. Mina favoriter är kycklingsalladen, räk- eller kycklingwrap! Stans godaste kaffe! Trevlig personal. Mycket prisvärt ställe som verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack charl8n81
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Ett ställe jag återkommer till för att äta frukost.
Trevlig personal. På sommaren är det perfekt att sitta ute i solen.
Bagelsfrukost eller frallor.

Datum för besöket: november 2015