“Mat och servering ”

Restaurang Martini - Italiensk restaurang Kristianstad
Rankad som nr 12 av 104 Restauranger i Kristianstad
Kök: Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Välkommen till utsökta maträtter från Italien och andra internationella kända smaksensationer. Flera rätter serveras endast på denna restaurang. Börja gourméresan med en av våra utsökta förrätter. Fortsätt smaksensationen med en av våra huvudrätter framtagna unikt för denna restaurang. Avsluta med en delikat dessert i er egen smak. Till maten bjuder vi ett stort urval av viner eller andra drycker.
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Vi var 12 personer och alla var mycket nöjda. Mycket god mat och fin service! Tack så mycket!
Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: september 2020
Tack 437marlenas

Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Helt okey pastarestaurang. Åt en Gorgonzola-pasta med husets röda. Mätt och belåten. Har varit på både sämre och bättre. Men skulle inte dra mig för ett besök till.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack frap69
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Efter en promenad i ett sommarvarmt Kristianstad gick vi in på Martini och fick ett trevligt bord. Åt mycket god pasta och ett enkelt men gott husets vita vin. God espresso!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 607larsn
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Traditionell europeisk mat åt det nordiska hållet med "schweinersnitzel", pizza (riktig - inget flottigt plask som går genom botten!) och fiskfilet med remoulade. Snabb och trevlig service i en mysig lokal, kanske aningen trång ibland för det är mycket folk där! Enorma portioner av mycket smaklig mat! Man går alltid från Martini nöjd och belåten. Välbeprövat ställe som funnits i stan i många många år och man vet alltid vad man får!

Datum för besöket: juli 2020
Tack joakimb610
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Goda pizzor och goda plankor. Dock lite sämre på pasta. Ok service men lite mycket folk ”i dessa tider”.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Ninna S

Resenärer som tittade på Restaurang Martini - Italiensk restaurang Kristianstad tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Restaurang Martini - Italiensk restaurang Kristianstad? Berätta vad du tyckte!