“Bästa restaurangen”

Kök: Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Martini är en restaurang vi gärna går till för att äta när vi besöker Kristianstad. Fantastiskt god mat och en mycket trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2020
Tack carinao924

Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Trevlig personal. Men allvarligt, färdigköpt bearnaisesås ( menyn skrev hemmagjord, men inte en chans ), potatisgratäng värmd från påse och pulvermos på plankan.... Blev mätta, men knappast belåten.

Datum för besöket: december 2019
Tack Annette B
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Vi var på restaurangen med ett sällskap på tio. Jag har inte varit på restaurangen på flera år och det har inte varit en restaurang som jag själv valt.
När vi var där igår fick vi ett riktigt nra bemötande och service av personalen. Maten riktigt god, allt ifrån förrätt till efterrätt.
Vi kommer att besöka restaurangen igen!

Datum för besöket: november 2019
Tack mariadJ7350XT
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

Ett mysigt ställe med okej service och god mat. Inget extraordinärt, men vi åt en relativt billig och god lördagslunch.
Så kan helt klart rekommenderas.

Restaurangen verkar populär och har inte så många sittplatser, så rekommenderar att boka bord.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack L4201CLjohans
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Maten var inget som helst speciellt, och servisen var amatörmässiga. Bra humor dock. Miljön var väldigt mysig, säkert ett bra ställe för ett par eller date, men jag är inte särskilt imponerad alls.

Datum för besöket: september 2019
Tack GormGlupe

Resenärer som tittade på Restaurant Martini tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Restaurant Martini? Berätta vad du tyckte!