“Pensionär.”

Kök: Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Alltid god,vällagad mat. Mycket att välja på.Vänlig,trevlìg personal. Bra priser. Äter gärna på Martini .

Tack FarAway324317

Omdömet skrevs 22 februari 2018

Otroligt gott! God service och jättemysig restaurang. Stora portioner till bra priser. Laxplankan är oslagbar! Hit går jag alltid när jag ska äta lunch ute! Rekommenderas starkt!

Tack emmarothman
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Som vanligt när vi har varit där och ätit. Bra och snabb service,god mat,trevlig servitör med lite humor

Tack tobbewendel
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Många rätter att välja på till lunchen. Stora portioner och välsmakande mat. Alla 7 var mycket nöjd med maten.
Återkommer.

Tack 932irene_
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på totalt 16 personer. Det var tydligen obekvämt för personalen. Inte tillmötesgående alls

Tack Joakim0010

Resenärer som tittade på Restaurant Martini tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Restaurant Martini? Berätta vad du tyckte!