Travelocity
Trip.com
Expedia.com128 US$
eDreams128 US$
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Slitet. Fläckiga heltäckningsmattor, ffa i restaurangen. Dålig service vid frukosten, travar med disk på borden som gäster ofta själv fick flytta. Ofräscha bestick. Lyhört, sov knappt alls.
Vårt rum handikappanpassat - larm, handtag toaletten. Slitna handdukar. Känsla bo på eftersatt servicehus, inte alls hotellkänsla. Lekrummet under all kritik. Ingen ventilation, tråkigt inrett och tråkiga leksaker. Dåligt wifi.
Ville checka ut snarast möjligt. Quality hotel-namnet är på många sätt helt fel.

Rumstips: Välj ett annat hotell!!
Tack MajaPea12

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.
Beklagar att din upplevelse inte var efter dina förväntningar, vi är dessvärre inget nybyggt hotell och där finns absolut en hel del saker vi skulle vilja förbättra med vår produkt. Tyvärr har vi ingen möjlighet att göra alla de förbättringar som vi hade önskat.
Vi hade det väldigt fullt på hotellet under er vistelse och det påverkar såklart att där är mycket disk, känns slitet och använt.
Alla upplever olika och vi jobbar vidare med de synpunkter som du ger oss, tack för det.
Hoppas du får en fin dag.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Hotellet är ok men för de pengarna man betalar så förväntar man sig lite högre standard. Ingen ac så blir väldigt varmt, om det hade varit 25-30 grader ute så hade det inte gått att vara på hotellrummet!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack hotell737

Hejsan.
Tack för att du ville dela med dig av din upplevelse.
Beklagar att du upplevde det varmt, dessvärre är vi inte utrustade med klimatanläggning på våra rum. Något vi gärna hade sett vi kunde erbjuda i framtiden. Priset är dynamiskt och styrs av efterfrågan och den har varit stor under hela sommaren.
Hoppas du för övrigt hade en bra vistelse.
Ha en skön dag.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Nöjd med besöket. Det var fina rum, trevlig personal, bra tryck i duschen samt god frukost!

Hotellet ligger perfekt i centrala Kristianstad med butiker, restauranger, tågstation och gott om parkeringsplatser i närheten.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Martin W

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Ville mest titta förbi och tacka för det fina betyget du gav oss.
Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.

Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Funkar som övernattningshotell. Ganska trist och i behov av uppfräschning, men rent och prydligt. Frukosten var dock fin, fräscht och välordnat. Finns parkeringsplatser överallt runtomkring hotellet. Skön säng, men ganska varmt på rummet, ingen AC. Fanns dock en bordsfläkt. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack mrsbloodykisses

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Där finns delar på hotellet som vi hade velat rusta upp, dessvärre är det ett beslut osm ligger på högre insdtans än här på hotellet. Vad kul att du gillade personalen, de är det viktigaste vi har.
Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Standarden var väl sådär. Man hörde mycket från gatan och från korridoren. Väldigt varmt i rummet. Kanske inte var lika varmt i de rummen där solen inte stod på. Litet badrum.

Tyckte man fick betala lite mycket för det man fick.

Frukosten var helt okej

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack ericamG5781OC

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Vårt hotell ligger mitt i centrala kristianstad och ljud från omgivande verksamheter, nöjesliv eller annat kan ju förekomma.
Dessvärre är våra rum inte utrustade med klimatanläggning och med den fantastiska sommar vi hade under juli blev det varmt på hotellet.

Priset har egentligen ingen korrelation med hotellets standard. Våra priser är dynamiska och om efterfrågan är stor blir priset därefter. Det är inget vi på hotellet sätter.
Hoppas du för övrigt hade en bra vistelse och att du får en fin dag.

Mvh Rasmus