Boka nu, betala på plats
FindHotel
eDreams129 US$
Destinia.com130 US$
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Hotellet är ok men för de pengarna man betalar så förväntar man sig lite högre standard. Ingen ac så blir väldigt varmt, om det hade varit 25-30 grader ute så hade det inte gått att vara på hotellrummet!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack hotell737

Hejsan.
Tack för att du ville dela med dig av din upplevelse.
Beklagar att du upplevde det varmt, dessvärre är vi inte utrustade med klimatanläggning på våra rum. Något vi gärna hade sett vi kunde erbjuda i framtiden. Priset är dynamiskt och styrs av efterfrågan och den har varit stor under hela sommaren.
Hoppas du för övrigt hade en bra vistelse.
Ha en skön dag.

Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Nöjd med besöket. Det var fina rum, trevlig personal, bra tryck i duschen samt god frukost!

Hotellet ligger perfekt i centrala Kristianstad med butiker, restauranger, tågstation och gott om parkeringsplatser i närheten.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Martin W

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Ville mest titta förbi och tacka för det fina betyget du gav oss.
Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.

Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Funkar som övernattningshotell. Ganska trist och i behov av uppfräschning, men rent och prydligt. Frukosten var dock fin, fräscht och välordnat. Finns parkeringsplatser överallt runtomkring hotellet. Skön säng, men ganska varmt på rummet, ingen AC. Fanns dock en bordsfläkt. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack mrsbloodykisses

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Där finns delar på hotellet som vi hade velat rusta upp, dessvärre är det ett beslut osm ligger på högre insdtans än här på hotellet. Vad kul att du gillade personalen, de är det viktigaste vi har.
Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Standarden var väl sådär. Man hörde mycket från gatan och från korridoren. Väldigt varmt i rummet. Kanske inte var lika varmt i de rummen där solen inte stod på. Litet badrum.

Tyckte man fick betala lite mycket för det man fick.

Frukosten var helt okej

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack ericamG5781OC

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Vårt hotell ligger mitt i centrala kristianstad och ljud från omgivande verksamheter, nöjesliv eller annat kan ju förekomma.
Dessvärre är våra rum inte utrustade med klimatanläggning och med den fantastiska sommar vi hade under juli blev det varmt på hotellet.

Priset har egentligen ingen korrelation med hotellets standard. Våra priser är dynamiska och om efterfrågan är stor blir priset därefter. Det är inget vi på hotellet sätter.
Hoppas du för övrigt hade en bra vistelse och att du får en fin dag.

Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Ett medelklass hotell, varken mer eller mindre.
Det som drar ned betyget var att man, trots att man var tvungen att boka frukostid (och således borde personalen veta hur många som kommer vilken tid) så var mycket slut när vi skulle äta frukost vid 9.30-10. Detta hände alla 4 dagar vi bodde på hotellet.

Rummet var rent och fräscht men vi saknade en dubbelsäng, här fanns endast två enkelsängar som hela tiden gled isär.

På plussidan: det centrala läget, närheten till Österlen och lättheten att hitta parkering.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack malin110

Hejsan Malin.
Tack för att du ville dela med dig av din upplevelse.
Beklagar att du upplevde att det var för mycket gäster på frukosten.
Dessvärre är det inte så lätt som det kan verka att boka in gäster under deras semester, många gäster dyker upp även ast de har bokat andra tider och struntar i de rekommendationer som vi ger. Sen sitter gäster kvar längre än vi räknat med och då skulle vi egentligen behövt stänga av frukosten vid flera tillfällen för att hinna med att plocka undan och fylla på. Då hade upplevelsen blivit sämre pga av väntetider. Svårt att vara alla till lags. Tiderna använde vi som verktyg i ett försökt att förhindra trängsel. Hoppas ni för övrigt hade en bra vistelse. Mvh Rasmus Petersson