Boka nu, betala på plats
Trip.com
eDreams122 US$
Priceline122 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Standarden var väl sådär. Man hörde mycket från gatan och från korridoren. Väldigt varmt i rummet. Kanske inte var lika varmt i de rummen där solen inte stod på. Litet badrum.

Tyckte man fick betala lite mycket för det man fick.

Frukosten var helt okej

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack ericamG5781OC
Svar från företaget:Svarade 7 september 2021

Hejsan.

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Vårt hotell ligger mitt i centrala kristianstad och ljud från omgivande verksamheter, nöjesliv eller annat kan ju förekomma.
Dessvärre är våra rum inte utrustade med klimatanläggning och med den fantastiska sommar vi hade under juli blev det varmt på hotellet.

Priset har egentligen ingen korrelation med hotellets standard. Våra priser är dynamiska och om efterfrågan är stor blir priset därefter. Det är inget vi på hotellet sätter.
Hoppas du för övrigt hade en bra vistelse och att du får en fin dag.

Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Ett medelklass hotell, varken mer eller mindre.
Det som drar ned betyget var att man, trots att man var tvungen att boka frukostid (och således borde personalen veta hur många som kommer vilken tid) så var mycket slut när vi skulle äta frukost vid 9.30-10. Detta hände alla 4 dagar vi bodde på hotellet.

Rummet var rent och fräscht men vi saknade en dubbelsäng, här fanns endast två enkelsängar som hela tiden gled isär.

På plussidan: det centrala läget, närheten till Österlen och lättheten att hitta parkering.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack malin110
Svar från företaget:Svarade 7 september 2021

Hejsan Malin.
Tack för att du ville dela med dig av din upplevelse.
Beklagar att du upplevde att det var för mycket gäster på frukosten.
Dessvärre är det inte så lätt som det kan verka att boka in gäster under deras semester, många gäster dyker upp även ast de har bokat andra tider och struntar i de rekommendationer som vi ger. Sen sitter gäster kvar längre än vi räknat med och då skulle vi egentligen behövt stänga av frukosten vid flera tillfällen för att hinna med att plocka undan och fylla på. Då hade upplevelsen blivit sämre pga av väntetider. Svårt att vara alla till lags. Tiderna använde vi som verktyg i ett försökt att förhindra trängsel. Hoppas ni för övrigt hade en bra vistelse. Mvh Rasmus Petersson

Omdömet skrevs 23 juli 2021

servicen vid frukosten måste bli bättre. när äggen i korgen för löskokta ägg är hårdkokta kan inte personalen svara, idag kör vi bara hårdkokta. Då blir man som gäst lite sur. Frukostpersonalen måste vara på tå för om den måltiden strular drar det ner hela omdömmet på hotellet.

2  Tack Adventure62056953539
Svar från företaget:Svarade 31 augusti 2021

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din vistelse.
Begklagar att du inte upplevde frukosten efter ditt behag. Vi har, pga corona, inte haft full buffé och däribland inte erbjudut både löskokta och hårdkokta ägg. Kan meddela at vi numera börjat med det igen. Hoppas ni för övrigt hade en bra vistelse och att vi snart ses igen. Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 19 juli 2021

Rummet var väldigt litet . En 160 säng fick precis plats. Frukosten var jättebra. Många parkeringsplatser. Ca. 80 kr för parkering. Finns även ett trångt garage. Personalen var hjälpsamma och trevliga.

Tack tommykarlsson369
Svar från företaget:Svarade 31 augusti 2021

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse.
Vår sommar blev långt över förväntan och vi hade fler gäster än vi någonsin har hanterat tidigare. Då behöver vi använda alla rum och får då svårt att möta alla gästers efterfråga. Vad kul att ni tyckte om personalen, de är det viktigaste vi har. Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.
Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 14 juli 2021

Bristande städrutiner, städas ej under vistelsen vilket känns väldigt ofräscht. dålig standard på rummen. Fin frukostbuffé och restaurang. Mycket trevlig personal. Läget väldigt bra, nära centrum och grönytor

Tack marei504
Svar från företaget:Svarade 15 juli 2021

Hejsan.
Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Städrutinerna har dessvärre förändrats under corona och man har, centralt, tillfälligt beslutat att inte städa rummen varje dag för att minska exponeringen för eventuell smitta för personalen. Nya handdukar eller påslakan kan man alltid hämta i receptionen. Hoppas du får ett annars perspektiv på situationen.
Beklagar att du inte upplevde standarden på rummet efter dina förväntningar, vad skulle du önska på rummet? Hoppas ni hade en bra vistelse för övrigt och att vi snart ses igen.
Mvh Rasmus Petersson
Operations Manager