Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com129 US$
eDreams129 US$
FindHotel129 US$
Travelocity129 US$
Orbitz.com129 US$
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Ett medelklass hotell, varken mer eller mindre.
Det som drar ned betyget var att man, trots att man var tvungen att boka frukostid (och således borde personalen veta hur många som kommer vilken tid) så var mycket slut när vi skulle äta frukost vid 9.30-10. Detta hände alla 4 dagar vi bodde på hotellet.

Rummet var rent och fräscht men vi saknade en dubbelsäng, här fanns endast två enkelsängar som hela tiden gled isär.

På plussidan: det centrala läget, närheten till Österlen och lättheten att hitta parkering.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack malin110
Svar från företaget:Svarade 7 september 2021

Hejsan Malin.
Tack för att du ville dela med dig av din upplevelse.
Beklagar att du upplevde att det var för mycket gäster på frukosten.
Dessvärre är det inte så lätt som det kan verka att boka in gäster under deras semester, många gäster dyker upp även ast de har bokat andra tider och struntar i de rekommendationer som vi ger. Sen sitter gäster kvar längre än vi räknat med och då skulle vi egentligen behövt stänga av frukosten vid flera tillfällen för att hinna med att plocka undan och fylla på. Då hade upplevelsen blivit sämre pga av väntetider. Svårt att vara alla till lags. Tiderna använde vi som verktyg i ett försökt att förhindra trängsel. Hoppas ni för övrigt hade en bra vistelse. Mvh Rasmus Petersson

Omdömet skrevs 23 juli 2021

servicen vid frukosten måste bli bättre. när äggen i korgen för löskokta ägg är hårdkokta kan inte personalen svara, idag kör vi bara hårdkokta. Då blir man som gäst lite sur. Frukostpersonalen måste vara på tå för om den måltiden strular drar det ner hela omdömmet på hotellet.

2  Tack Adventure62056953539
Svar från företaget:Svarade 31 augusti 2021

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din vistelse.
Begklagar att du inte upplevde frukosten efter ditt behag. Vi har, pga corona, inte haft full buffé och däribland inte erbjudut både löskokta och hårdkokta ägg. Kan meddela at vi numera börjat med det igen. Hoppas ni för övrigt hade en bra vistelse och att vi snart ses igen. Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 19 juli 2021

Rummet var väldigt litet . En 160 säng fick precis plats. Frukosten var jättebra. Många parkeringsplatser. Ca. 80 kr för parkering. Finns även ett trångt garage. Personalen var hjälpsamma och trevliga.

Tack tommykarlsson369
Svar från företaget:Svarade 31 augusti 2021

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse.
Vår sommar blev långt över förväntan och vi hade fler gäster än vi någonsin har hanterat tidigare. Då behöver vi använda alla rum och får då svårt att möta alla gästers efterfråga. Vad kul att ni tyckte om personalen, de är det viktigaste vi har. Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.
Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 14 juli 2021

Bristande städrutiner, städas ej under vistelsen vilket känns väldigt ofräscht. dålig standard på rummen. Fin frukostbuffé och restaurang. Mycket trevlig personal. Läget väldigt bra, nära centrum och grönytor

Tack marei504
Svar från företaget:Svarade 15 juli 2021

Hejsan.
Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Städrutinerna har dessvärre förändrats under corona och man har, centralt, tillfälligt beslutat att inte städa rummen varje dag för att minska exponeringen för eventuell smitta för personalen. Nya handdukar eller påslakan kan man alltid hämta i receptionen. Hoppas du får ett annars perspektiv på situationen.
Beklagar att du inte upplevde standarden på rummet efter dina förväntningar, vad skulle du önska på rummet? Hoppas ni hade en bra vistelse för övrigt och att vi snart ses igen.
Mvh Rasmus Petersson
Operations Manager

Omdömet skrevs 29 juni 2021

Anlände till Quality Grand Kristianstad och möttes av trevligt bemötande och en upplysning om att en plats i garaget kostade 150 kr. Inga stora pengar men med tanke på att garaget var litet, trångt och dåligt upplyst närmast ett hån. Vagnskada på bilen blev den logiska följden. Detta förstörde i hög grad upplevelsen på ett annars helt Ok medelklasshotell.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack rick199
Svar från företaget:Svarade 13 juli 2021

Hejsan Rick.
Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Beklagar att du känner som du gör. Garaget vi har är inte byggt för dagens större bilar, normalstora bilar funkar fint. Vi erbjuder de gäster, som vill, att stå inomhus, väderskyddat, inlåst och i direkt anslutnig till hotellet och rummen, det är helt valfritt att ställa sig där eller använda kommunens parkeringar kring och runt hotellet. Ska titta på om vi kan förbättra belysningen.
Hoppas du får en fin dag
Mvh Rasmus Petersson
Operations Manager