Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com127 US$
FindHotel127 US$
eDreams127 US$
CheapTickets127 US$
Priceline127 US$
Omdömet skrevs 23 juli 2021

servicen vid frukosten måste bli bättre. när äggen i korgen för löskokta ägg är hårdkokta kan inte personalen svara, idag kör vi bara hårdkokta. Då blir man som gäst lite sur. Frukostpersonalen måste vara på tå för om den måltiden strular drar det ner hela omdömmet på hotellet.

1  Tack Adventure62056953539
Svar från företaget:Svarade för 2 veckor sedan

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din vistelse.
Begklagar att du inte upplevde frukosten efter ditt behag. Vi har, pga corona, inte haft full buffé och däribland inte erbjudut både löskokta och hårdkokta ägg. Kan meddela at vi numera börjat med det igen. Hoppas ni för övrigt hade en bra vistelse och att vi snart ses igen. Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 19 juli 2021

Rummet var väldigt litet . En 160 säng fick precis plats. Frukosten var jättebra. Många parkeringsplatser. Ca. 80 kr för parkering. Finns även ett trångt garage. Personalen var hjälpsamma och trevliga.

Tack tommykarlsson369
Svar från företaget:Svarade för 2 veckor sedan

Hejsan.
Tack för att du tog dig tid att berätta om din upplevelse.
Vår sommar blev långt över förväntan och vi hade fler gäster än vi någonsin har hanterat tidigare. Då behöver vi använda alla rum och får då svårt att möta alla gästers efterfråga. Vad kul att ni tyckte om personalen, de är det viktigaste vi har. Hoppas du får en fin dag och att vi snart ses igen.
Mvh Rasmus

Omdömet skrevs 14 juli 2021

Bristande städrutiner, städas ej under vistelsen vilket känns väldigt ofräscht. dålig standard på rummen. Fin frukostbuffé och restaurang. Mycket trevlig personal. Läget väldigt bra, nära centrum och grönytor

Tack marei504
Svar från företaget:Svarade 15 juli 2021

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Städrutinerna har dessvärre förändrats under corona och man har, centralt, tillfälligt beslutat att inte städa rummen varje dag för att minska exponeringen för eventuell smitta för personalen. Nya handdukar eller påslakan kan man alltid hämta i receptionen. Hoppas du får ett annars perspektiv på situationen.
Beklagar att du inte upplevde standarden på rummet efter dina förväntningar, vad skulle du önska på rummet? Hoppas ni hade en bra vistelse för övrigt och att vi snart ses igen.

Omdömet skrevs 29 juni 2021

Anlände till Quality Grand Kristianstad och möttes av trevligt bemötande och en upplysning om att en plats i garaget kostade 150 kr. Inga stora pengar men med tanke på att garaget var litet, trångt och dåligt upplyst närmast ett hån. Vagnskada på bilen blev den logiska följden. Detta förstörde i hög grad upplevelsen på ett annars helt Ok medelklasshotell.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack rick199
Svar från företaget:Svarade 13 juli 2021

Hejsan Rick.
Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Beklagar att du känner som du gör. Garaget vi har är inte byggt för dagens större bilar, normalstora bilar funkar fint. Vi erbjuder de gäster, som vill, att stå inomhus, väderskyddat, inlåst och i direkt anslutnig till hotellet och rummen, det är helt valfritt att ställa sig där eller använda kommunens parkeringar kring och runt hotellet. Ska titta på om vi kan förbättra belysningen.
Hoppas du får en fin dag

Omdömet skrevs 25 juni 2021 från mobil enhet

Detta är ett hotell man gärna återkommer till. Fina rum, rent och fräscht. Stora rymliga rum. Fantastisk frukostbuffé med väldigt god äggröra. Trevligt välkomnande till vår hund. Gratis gatuparkering utanför under vissa tider. Wi-Fi fungerade utmärkt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack ChriRob
Svar från företaget:Svarade 13 juli 2021

Tack för att du ville dela med dig av din vistelse.
Ville mest titta förbi och tacka för det fina betyget och önska dig en bra dag. =)
Hoppas vi ses snart igen.