Boka nu, betala på plats
SPARA 15 US$
eDreams122 US$
ZenHotels.com128 US$
Omdömet skrevs 21 april 2021

Vi använder oss alltid av detta hotell när vi bor i Kristianstad. Bra läge med närhet till centrum, tåg och buss station. Fräcka rum och bra utbud på frukosten. Personalen är alltid trevliga och tillmötesgående.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack rune252021
Omdömet skrevs 14 april 2021

Tanken var att sitta och jobba i ett web baserat program, men det är inte lätt när men blir utkastad från wifi var femte minut.
Samt att hastigheten ned var 1,5mbit/s och upp 0,25mbit/s när det väl fungerade.
Annars är jag nöjd med hotellet.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack JanP2064
Omdömet skrevs 28 december 2020

Hotellet erbjuder en bra service med engagerade personal som man ger högsta betyg,
Rent och snyggt i boendet, Hotellet ligger ett stenkast från de centrala delarna av Kristianstad, mycket trevligt och bra personal.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack anders S
Omdömet skrevs 9 oktober 2020

Första gången på detta hotellet. Fick ett varmt mottagande och bra service med hänsyn till Covid-19 restriktioner. Lugn miljö vilket gjorde att man kunde känna sig som hemma och koppla av. Glida fram i mysbyxor och raggisar.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Christer007
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Bodde två nätter på hotellet. Stort nyrenoverat rum med mycket sköna sängar. Centralt läge med närhet till centralstationen och shopping.
Frukostbuffén innehöll allt man önskade. Tillgång till handsprit och handskar för gästerna.
Kan rekommendera detta hotell om du besöker Kristianstad.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack Anna-LenaG
Patrick Tribo, Ägare på Quality Hotel Grand, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2020

Hej Anna-Lena,

stort tack för din fina feedback.
Vi är så stolta över vårt hotell och det är så trevligt när ni upplever det precis så som vi ör det.

Hoppas att vi ses framöver.

Patrick Tribo
General Manager