Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Priceline148 US$
Travelocity133 US$
Orbitz.com133 US$
Omdömet skrevs 24 oktober 2022

Jag vet inte för vilken gång i ordningen jag bor här men detta är min pärla i Sverige.
Anna slutar aldrig att ge allt till sina gäster och få dem att känna sig som hemma.
Bodde i ett rum som fått ny kostym sedan sist, för som Anna sa ”jag fick en stund över”
Rummen är som vanligt fyllt med omtanke och kärlek.
Frukosten är bland det bästa, fyllt med nyttigt och smått så man kan smaka av det mesta och jag ser verkligen fram emot mitt nästa besök.

Rumstips: Jag har bott åt alla håll och de är alla bra!
Datum för vistelsen: september 2022
Tack IKa7812
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2022

Hej och tack för att du än en gång gästar och vill hjälpa mig att nå ut till andra gäster på detta fina sätt!
Denna gång fick du rum 4 och jag som du vet, gillar tapeter som är lite wow, där satte jag upp en som är lite wild and crazy, jag älskar den ❤
Jag är också glad att du uppskattar min frukost så mycket, jag lägger mycket tanke och kärlek i för att få det till den där perfekta och nyttiga starten på dagen.
Tack än en gång och jag hoppas få se dig här snart igen.

Omdömet skrevs 6 september 2022 från mobil enhet

Ett hotell på lugnt läge med mysiga och mycket fräscha rum. Superfrukost i synnerligen läckert frukostrum. Trevligt samlingsrum för en öl eller ett glas vin. Bra och gratis parkering utanför dörren. Här andas det nostalgi i modern och påkostad tappning.

Rumstips: Besöker man Kristianstad bor man här, knappast någon som kan bli besviken här.
Datum för vistelsen: september 2022
Tack Guide38783189314
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2022

Hej och tack för era fina ord! Jag är särskilt glad att du uppskattade frukosten som jag lägger mycket omtanke i för att få det till den där perfekta starten på dagen. Tack för att ni ville vara mina gäster och jag hoppas få se er här snart igen.

Omdömet skrevs 29 augusti 2022

Med en air av ett gammaldags pensionat och ett genuint intresse för sina gäster så har Anna målmedvetet och med en tydlig röd tråd skapat en oas i Kristianstad.
Anna tänker på små små detaljer som tex behovet av öronproppar, något hon naturligtvis tillsammans med andra praktikaliteter har stående på rummet, och tillsammans med hennes välkomstbrev och underbara frukost kan betyget inte bli annat än högsta möjliga. (Ett slutligt tips är att boka rummen direkt via hennes egen hemsida och inte via Booking, eftersom man då spar minst 100:-/rum)

Vi kommer med 100% säkerhet återkomma många gånger i framtiden.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Pelle N

Hej Pelle,
Du har rätt i att jag brinner för mina gäster, utan er vore Annas Hotell ingenting. Alla detaljer har tillkommit och kommit av något så enkelt som att jag lyssnar och lär mig av vad mina gäster vill ha och behöver samt vad jag själv skulle vilja ha när jag bor på hotell. Tack så jättemycket för det fina betyget och omdömet, det betyder så mycket när jag vet att ni trivdes så bra och att ni vill komma tillbaka.

Omdömet skrevs 25 juli 2022

Med varmt och personligt mottagande, smakfullt inredda rummen, omtanken på detaljnivå och en mysig god varierad frukost på altanen är detta hotell svårslaget.
Vi kommer gärna tillbaka!
Mikael och Elisabeth

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack ElisabethB1973

Hej Mikael och Elisabeth,
Tack så jättemycket för ert fina omdöme och tack för att ni ville vara mina gäster. Vad kan vara bättre en en nyttig frukost i morgonsolen på verandan? Ser fram emot att ha er som mina gäster igen när helst ni önskar.

Omdömet skrevs 6 juni 2022

Tänk om alla hotell kunde vara som Annas. Allt som jag kunde önska mig och allt jag inte visste att jag önskade mig fanns.

Ett ljuvligt litet personligt hotell, städat till perfektion med krispiga lakan i en härlig himmelssäng. Trevliga sociala ytor både ute och inne. Att dessutom favoritkonstnären Lisa Rinnevuo hänger på väggarna blir som pricken över i:t. En liten personlig frukostbuffé med allt du kan önska dig ingår i priset.

Anna fixar en enklare middag vid önskemål men rekommenderar gärna restauranger inne i stan för de som vill gå ett par kilometer. Taxi tillbaka är inte dyrt.

Stort tack och jag önskar att jag kommer hitta fler anledningar att besöka Kristianstad igen.

Rumstips: Superiorrum Gustav
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Capsicum A

Jag är glad att inte alla hotell är som mitt hotell :) då fanns ju risken att du skulle bo hos någon annan istället för hos mig :)
Visst är det härligt med krispiga lakan? En så enkel vardagslyx som fler borde unna sig även hemma men som man sällan gör.
Så roligt att du uppmärksammade så många små detlajer som jag smugit in genom åren och frukosten är ju en av de detaljer som jag ständigt uppdaterar.
Ja, hitta gärna fler anledningar till att besöka Kristianstad, här finns massor att se och uppleva.

Ser fram emot att ha dig som gäst igen!