Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 6 juni 2022

Tänk om alla hotell kunde vara som Annas. Allt som jag kunde önska mig och allt jag inte visste att jag önskade mig fanns.

Ett ljuvligt litet personligt hotell, städat till perfektion med krispiga lakan i en härlig himmelssäng. Trevliga sociala ytor både ute och inne. Att dessutom favoritkonstnären Lisa Rinnevuo hänger på väggarna blir som pricken över i:t. En liten personlig frukostbuffé med allt du kan önska dig ingår i priset.

Anna fixar en enklare middag vid önskemål men rekommenderar gärna restauranger inne i stan för de som vill gå ett par kilometer. Taxi tillbaka är inte dyrt.

Stort tack och jag önskar att jag kommer hitta fler anledningar att besöka Kristianstad igen.

Rumstips: Superiorrum Gustav
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Capsicum A
Omdömet skrevs 18 maj 2022 från mobil enhet

På Annas hotell är det eftertanke bakom varje detalj. Rummen är vackert inredda med charmen från ett b&b men standarden som på ett hotell. Härligt bemötande och den finaste frukost som jag någonsin ätit och då brukar vi ändå bo på hotell titt som tätt. Vistelsen var som balsam för själen för en trött småbarnsförälder. Kommer gärna tillbaka!

Rekommenderar att boka direkt på hotellets hemsida och inte via Booking.com då de strulade till det med ombokningen. Ju färre mellanhänder desto bättre!

Datum för vistelsen: maj 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack Rebecka N
Omdömet skrevs 23 mars 2022 från mobil enhet

Trivsamt hotell med fint och fräscht rum. Trevligt och personligt bemötande som uppskattas mycket. Lade till snacksbricka med öl vid bokningen som var generöst tilltagen.Valde omelett med grönsallad till middag som var jättegott. Frukosten får 5/5 i betyg.

Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack jarmoh727
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2022

Hej Jarmo,
Tack för en så snabb och fin återkoppling på din vistelse hos mig! Jag är glad att du hittade hit till sist och att du även kanske kommer tillbaka snart. Vänligt bemötande är en självklarhet och mycket enkelt, speciellt när jag själv bemöts med samma vänlighet :) Tack för att du ville vara min gäst och på återseende!

Omdömet skrevs 6 mars 2022 från mobil enhet

Här känner du dig verkligen välkommen! Personlig service, varm atmosfär & fin miljö!

Sköna sängar & fina rum.

Frukosten är toppen och har det mesta. Det varma är fint upplagt i en liten ugnsfast form till varje gäst. Flera sorters bröd & allt man kan önska.

Hemtrevligt & rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Jaana71

Hej Jaana,
Tack så hjärtligt för ert fina omdöme och vänliga ord! Att frukosten ska vara såväl nyttig som säker är något jag lägger särskilt mycket vinn om. Nu så här i slutet av pandemin har vi ju lärt oss en del som vi kan ha nytta av även framöver.
Tack så mycket för att ni vill rekommendera mitt hotel här på Tripadvisor och till era vänner!"

Hjärtligt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 23 februari 2022

Än en gång återvände vi till Anna och hennes hotell. Ett perfekt ställe där man känner sig hemma och välkommen.
Rummen är smakfullt inredda, rena och fräscha. Eftersom det nu är vinter så är verandan av naturliga orsaker stängd (den är annars toppen!) slog vi oss ner i loungen för en god drink innan vi tog en promenad till centrum för bio med middag. Batterierna är laddade för nu men vi kommer såklart tillbaka när vi behöver fylla på dem igen.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack pellelarsson6868

Hej Pelle,
Blir alltid lika glad när jag ser er här igen och ni är alltid lika välkomna!
Jag vet att ni gillar att sitta och njuta i loungen och det är spännande att höra på era reseberättelser. Kul att ni provade en av mina favoriter i stan, Roxy Bio, med middag till filmen. Brukar gå dit själv med familjen de gånger vi får chansen.
Ta slut på batterierna fort och kom snart tillbaka!