ZenHotels.com
FindHotel
Priceline
Trip.com
Omdömet skrevs 25 april 2021

Kan varmt rekommendera denna lilla pärla. Fräscha och rena rum och jättefin service av Anna. Vill särskilt framhäva frukosten som hade det lilla extra, både vad gäller inredning, porslin och mat. Ett litet hotell som ligger helt rätt i tiden.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack CharlottaKub
Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Vi fick ett trevligt mottagande, Anna är mycket serviceinriktad och mån om sina gäster. Hotellet är lyxigt inrett med känsla för material och färg och form. Frukosten är variationsrik och det finns något för alla. Detta är ett mindre hotell där det i dessa Coronatider är lättare att hålla avstånd mm. En bra parkering finns på gården, vilket känns tryggt. Detta är ett hotell som vi kan rekommendera.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack Coastal824935
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick ett fantastiskt bemötande och mycket god service på detta rena, fräscha och mysiga hotell där vi tillbringade tre nätter. Underbart god frukost i trevlig miljö. Vi kan varmt rekommendera Annas hotell!

Tack 624_sab
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2020

Hej på er!
Bra bemötande och bra service är nyckeln till att få någon att trivas. Svårt men ändå enkelt :)
Jag blir så glad att ni trivdes så bra och tack så hjärtligt för er rekommendation, det betyder mycket för mig.

Jag önskar er allt gott och få se er här igen. ♥

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Tack Anna, allt var bara toppen!
Absolut det bästa hotellet vi bott på
Man kände sig varmt välkommen och fick bästa servicen
Rummet var smakfullt inrett med personlig touch
Allt var så genomtänkt och charmigt
Vi kommer garanterat tillbaks,
//Cecilia &Anders

Tack S1971RNceciliaa

Tack Cecilia och tack Anders!
Jag blir så glad när jag läser era fina ord, det värmer verkligen. Det bästa betyget som jag kan få är när man känner sig så välkommen att man vill komma tillbaka igen.
Ser fram emot att få ser er här igen i framtiden.

Ha en fortsatt skön sommar. ♥

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Detta lilla smultronställe rekommenderar vi varmt. Anna gör det unikt med service och upplevelse i världsklass. Fantastiska inredningsdetaljer och mycket rent och fräscht gör det till en ovanlig hotellnatt. Mysig frukost på verandan och personlig service. Vi kommer gärna tillbaka. Kvällspromenaden ner till centrum för middag var helt oproblematisk och bara skön.

1  Tack shasselg
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2020

Hej på er!

Detta gamla hus mår så bra av alla de gäster som, precis som ni, sprider så god energi omkring er.
Då är det lätt att ge personlig service och omtanke. Så roligt att ni trivdes så bra och gillade det ni såg och framför allt att ni vill koma tillbaka. Ja, viist är det skönt med en promenad innan och efter maten ibland och det finns ju några riktigt bra smultronställen att äta på även inne i centrum

Jag önskar er en fortsatt skön sommar ♥