Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick ett fantastiskt bemötande och mycket god service på detta rena, fräscha och mysiga hotell där vi tillbringade tre nätter. Underbart god frukost i trevlig miljö. Vi kan varmt rekommendera Annas hotell!

Tack 624_sab
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2020

Hej på er!
Bra bemötande och bra service är nyckeln till att få någon att trivas. Svårt men ändå enkelt :)
Jag blir så glad att ni trivdes så bra och tack så hjärtligt för er rekommendation, det betyder mycket för mig.

Jag önskar er allt gott och få se er här igen. ♥

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Tack Anna, allt var bara toppen!
Absolut det bästa hotellet vi bott på
Man kände sig varmt välkommen och fick bästa servicen
Rummet var smakfullt inrett med personlig touch
Allt var så genomtänkt och charmigt
Vi kommer garanterat tillbaks,
//Cecilia &Anders

Tack S1971RNceciliaa

Tack Cecilia och tack Anders!
Jag blir så glad när jag läser era fina ord, det värmer verkligen. Det bästa betyget som jag kan få är när man känner sig så välkommen att man vill komma tillbaka igen.
Ser fram emot att få ser er här igen i framtiden.

Ha en fortsatt skön sommar. ♥

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Detta lilla smultronställe rekommenderar vi varmt. Anna gör det unikt med service och upplevelse i världsklass. Fantastiska inredningsdetaljer och mycket rent och fräscht gör det till en ovanlig hotellnatt. Mysig frukost på verandan och personlig service. Vi kommer gärna tillbaka. Kvällspromenaden ner till centrum för middag var helt oproblematisk och bara skön.

1  Tack shasselg
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2020

Hej på er!

Detta gamla hus mår så bra av alla de gäster som, precis som ni, sprider så god energi omkring er.
Då är det lätt att ge personlig service och omtanke. Så roligt att ni trivdes så bra och gillade det ni såg och framför allt att ni vill koma tillbaka. Ja, viist är det skönt med en promenad innan och efter maten ibland och det finns ju några riktigt bra smultronställen att äta på även inne i centrum

Jag önskar er en fortsatt skön sommar ♥

Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Från bokning till utcheckning gav Anna helt outstanding service. Allt ifrån personligt mottagande, rum och matsal inrett med största charm, gudomlig hemlagad frukost! Enkelt att ta sig iväg på cykelturer i ljuvligt landskap och nära till stan för middag. Helt underbar vistelse! Ser redan fram emot att återkomma!

Tack Passenger407349
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2020

Tack så hjärtligt för dina fina ord!
Så trevligt att ni trivdes så bra och att ni tycker om det jag skapat. Cykelturer i landskapet i och kring Kristianstad är något jag verkligen rekommenderar och jag hoppas att så många som möjligt tar chansen att komma hit och uppleva det ni så en del av.
Hoppas få se er här igen. ♥

Omdömet skrevs 7 juli 2020

Annas personliga bemötande är något utöver det vanliga. Hennes omtänksamhet om gästen och vidare genom hotellrummet där allt från tapetval till sängkläder är uttänkt i varje detalj. Frukosten serveras i en enastående matsal, där serveras bland annat hemmagjord müsli, hembakat knäckebröd osv. Jag kommer garanterat tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack I6660OHannab

Hej!
Jag blir så jätteglad av att läsa ditt fina omdöme. Ett trevlig och personligt bemötande kostar ju ingenting men är så viktigt för mig och jag tror också för dig som gäst. Jag har jobbat med hotell & restaurang så länge och vet att varje detalj är viktig och att man inte kan fuska med någonting för det ser gästen därför lägger jag stor vikt vid allt jag gör.

Tack så mycket för att du vill komma tillbaka och jag hoppas att det inte dröjer för länge. ♥