Detta lilla smultronställe rekommenderar vi varmt. Anna gör det unikt med service och upplevelse i världsklass. Fantastiska inredningsdetaljer och mycket rent och fräscht gör det till en ovanlig hotellnatt. Mysig frukost på verandan och personlig service. Vi kommer gärna tillbaka. Kvällspromenaden ner till centrum för middag var helt oproblematisk och bara skön.

1  Tack shasselg
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej på er!

Detta gamla hus mår så bra av alla de gäster som, precis som ni, sprider så god energi omkring er.
Då är det lätt att ge personlig service och omtanke. Så roligt att ni trivdes så bra och gillade det ni såg och framför allt att ni vill koma tillbaka. Ja, viist är det skönt med en promenad innan och efter maten ibland och det finns ju några riktigt bra smultronställen att äta på även inne i centrum

Jag önskar er en fortsatt skön sommar ♥

Anna

Från bokning till utcheckning gav Anna helt outstanding service. Allt ifrån personligt mottagande, rum och matsal inrett med största charm, gudomlig hemlagad frukost! Enkelt att ta sig iväg på cykelturer i ljuvligt landskap och nära till stan för middag. Helt underbar vistelse! Ser redan fram emot att återkomma!

Tack Passenger407349
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack så hjärtligt för dina fina ord!
Så trevligt att ni trivdes så bra och att ni tycker om det jag skapat. Cykelturer i landskapet i och kring Kristianstad är något jag verkligen rekommenderar och jag hoppas att så många som möjligt tar chansen att komma hit och uppleva det ni så en del av.
Hoppas få se er här igen. ♥
Anna

Annas personliga bemötande är något utöver det vanliga. Hennes omtänksamhet om gästen och vidare genom hotellrummet där allt från tapetval till sängkläder är uttänkt i varje detalj. Frukosten serveras i en enastående matsal, där serveras bland annat hemmagjord müsli, hembakat knäckebröd osv. Jag kommer garanterat tillbaka.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack I6660OHannab

Hej!
Jag blir så jätteglad av att läsa ditt fina omdöme. Ett trevlig och personligt bemötande kostar ju ingenting men är så viktigt för mig och jag tror också för dig som gäst. Jag har jobbat med hotell & restaurang så länge och vet att varje detalj är viktig och att man inte kan fuska med någonting för det ser gästen därför lägger jag stor vikt vid allt jag gör.

Tack så mycket för att du vill komma tillbaka och jag hoppas att det inte dröjer för länge. ♥
Anna

Supermysigt hotell med sköna sängar och god frukost. Anna välkomnade oss i dörren och gav oss tips på restauranger och sevärdheter. Många lyxiga detaljer som höjde helhetsintrycket; handskrivna meddelanden på frukostäggen, doftpinnar från Klinta, sängkläder från Shyness.
Rekommenderas varmt!

Tack 973beatricew
Anna Hoffström, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej på er!
Så roligt att ni uppskattade den personliga touchen jag vill förmedla. Att ge tips på sevärdheter är lätt, då det finns så mycket att uppleva och se i och kring Kristianstad. Hoppas att något av dem var värt att besöka?
Tack så hjärtligt för att ni vill rekommendera mitt hotell till alla som läser ert omdöme.

Hoppas få se er här igen. ♥

Omdömet skrevs 24 juni 2020

Jag har bott hos Anna vid ett flertal tillfällen nu och jag blir lika imponerad varje gång . Även nu i Coronatider känns det välkomnande, tryggt och rent. Frukosten är den bästa frukosten jag upplevt på något hotell sedan pandemin startade. Långt ifrån någon frukostpåse eller någon tråkig kylskåpsrensning... nyplockad sallad och örter, överdåd och omtanke. Jag kämpade men fick i mig hälften. Detta är det bästa av det bästa och Anna är one of a kind. Åk dit, och som hon brukar säga och som jag nu upprepar - boka direkt!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack pellelarsson6868

Hej Pelle,

Alltid lika roligt att få dig som gäst hos mig! Corona/Covid-19 är en utmaning för många branscher i allmänhet och hotellen i synnerhet. Därför har det varit viktigt för mig att hitta en väg som är trygg och säker men som samtidigt inte gör produkten sämre och där tror jag att jag hittat rätt lösning. En egen frukosttallrik med allt som buffén tidigare erbjöd och allt på buffén säkrat så att alla får det de behöver utan att någon annan kan komma i kontakt med det. Rent, fräscht och friskt. Man behöver inte ta bort känslan av lyx bara för att det finns höga hygienkrav.
Jag är glad att du vill komma tillbaka igen och igen!

Ser fram emot nästa gång vi ses igen. ♥