Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.

Familjärt, charmigt, sköna sängar, härlig frukost och mycket personligt bemötande. Rekommenderas verkligen. Bra utgångspunkt för cykelutflykter i nordöstra Skåne. Rundan kring Oppmannasjön och Ivösjön med färja till Ivö var en höjdpunkt.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack DrGoeran

Hej!
Tack det fina omdömet! Sova gott och äta en bra frukost, vad kan bli bättre under en cykelsemester?
Ja, visst är omgivningarna sevärda och att cykla runt Oppmanna sjön är bara en av många vackra turer och visst är Ivö vackert? Nästa gång kanske en cykeltur till Åhus och de fantastiska sandstränderna kan vara något?

Anna

Annas hotell lyckas kombinera det mysiga, hemtrevliga och personliga med den härligt lyxiga och fräscha känslan av hotellboende. Bemötandet är toppklass. Idag njöt vi av en frukost ute på den stora terrassen där Anna försåg oss med en hel buffé med delikatesser. Rekommenderar alla ett besök hos Anna.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack J8679HNjenniferv

Hej på er!

"Mysigt, hemtrevligt och lyxigt"...blir så glad när jag läser vad ni skriver. Allt det som jag försöker förmedla men så svårt att veta om jag träffar rätt. Skönt att få bekräftat det som jag hoppas ska vara minnesvärt.
Terassen är verkligen en tillgång när solen tittar fram och sommaren är på ingående. Frukost i morgonsol, kan det bli bättre?
Tack så mycket att ni vill rekommendera andra att komma hit, det är verkligen en hjälp!

Omdömet skrevs 23 maj 2020 från mobil enhet

Vilket ställe! Anna har en fantastisk känsla för inredning. Man kan inte sluta titta. Hela hotellet var en visuell godispåse.
Sen var frukosten den bästa jag stött på. Smoothie, chiapudding, overnight oats, frukt och pålägg. Helt perfekt kokta ägg och vilken tesort du än vill ha.
Dessutom är Anna karismatisk, hjälpsam och jag önskar henne all lycka med sitt hotell.
Du kommer absolut inte att kunna bo bättre någon annanstans!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Huggtanden

Hej på er!

Så kul att ni gillade min"visuella godispåse" Ja, jag erkönner att jag gillar inredning nästa lika mycket som jag gillar mina gäster men bara nästan ;)
Jag är också glad att ni tyckte om min frukost, som har varit en utmaning att få till på ett bra sätt under Covid-19. Det är så viktigt för mig att skapa en upplevelse att minnas men också göra det på ett ansvarsfullt sätt under dessa utmanande tider.
Tack för att ni ville vara mina gäster!

Hoppas få se er här snart igen. ♥

Omdömet skrevs 3 mars 2020

Bästa hotellet vi bott på!!
Vi reser ganska mycket i arbetet och ligger ca. 180 nätter per år. Annas Hotell är helt fantastiskt, på alla sätt. Supermysigt, superservice, supervälkomnande och otroligt smakfullt möblerat. Jag och min sambo/medarbetare utnämner Annas Hotell till det bästa hotell vi någonsin bott på. Rekommenderas till fullo!!

Rumstips: Alla rum är personliga och smakfullt inredda, supermysig!
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Preventus

Hej på er!

Oj, så kul att höra! Bor man så mycket på hotell som ni gör så vet man verkligen vad man pratar om!
Superkul och jag är superstolt över den fina utmärkelsen från er :)
Nöjet var helt på min sida att få ha er som mina gäster, hoppas få se er här snart igen.

Omdömet skrevs 31 december 2019

Här har vi bott förr och vissa ställen måste man bara återvända till.
Det är alltid med lite rädsla vi gör det för eftersom vi hade så höga förväntningar då, som Anna lyckades överträffa, så skulle vi bli lika nöjda denna gång? Absolut och lite till!
Anna är en fantastiskt värdinna och mycket omtänksam. Vi tyckte det var som att besöka en vän förra gången så denna gång var den som att besöka en gammal vän.
Anna gör verkligen allt för att man ska känna sig som hemma, nytt sedan sist var tex loungen där vi njöt av skön musik och en flaska vin. Mycket avkopplande och vi åkte hem efter en helg med nyladdade batterier. Frukosten är en dröm!
Jag brukar inte skriva recensioner men detta ställe är verkligen värd ett besök, åk dit!
Anna, vi kommer tillbaka, var säker på det! Tack för den här gången.

Rumstips: Tror alla rum håller en hög standard men Anna som värdinna är svåröverträffad och bara den är värd besöket
Datum för vistelsen: december 2019
Tack Olivia-Linn

Hej Olivia-Linn,

Jag vill ju göra mitt allra bästa för att du ska trivas hos mig och samtidigt göra så att du vill komma tillbaka. Det skapar ju en förväntan att det ska bli minst lika bra som förra gången vilket är lite dubbelbottnat. För visst vill jag ju hela tiden göra det jag gör bättre och bättre men samtidigt är jag ju rädd att det ändå inte räcker till, då höga förväntningar kanske en dag inte kan överträffas. Men är jag ju jätteglad att du fortsätter att komma tillbaka igen och igen. Så glad att ni tog er tid att sitta och njuta i loungen under kvällen, det är ju meningen att den ska vara en lugn oas från vardagslivet.
Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva här på Tripadvisor och berätta för resten av världen om din upplevelse.