Betalningar som görs av partner påverkar ordningsföljden för de priser som visas och, för utvalda eller sponsrade sorteringsordningar, betalningar från partner kan även påverka ordningsföljden för de boenden som anges.
Omdömet skrevs 23 maj 2020 från mobil enhet

Vilket ställe! Anna har en fantastisk känsla för inredning. Man kan inte sluta titta. Hela hotellet var en visuell godispåse.
Sen var frukosten den bästa jag stött på. Smoothie, chiapudding, overnight oats, frukt och pålägg. Helt perfekt kokta ägg och vilken tesort du än vill ha.
Dessutom är Anna karismatisk, hjälpsam och jag önskar henne all lycka med sitt hotell.
Du kommer absolut inte att kunna bo bättre någon annanstans!

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Huggtanden

Hej på er!

Så kul att ni gillade min"visuella godispåse" Ja, jag erkönner att jag gillar inredning nästa lika mycket som jag gillar mina gäster men bara nästan ;)
Jag är också glad att ni tyckte om min frukost, som har varit en utmaning att få till på ett bra sätt under Covid-19. Det är så viktigt för mig att skapa en upplevelse att minnas men också göra det på ett ansvarsfullt sätt under dessa utmanande tider.
Tack för att ni ville vara mina gäster!

Hoppas få se er här snart igen. ♥

Omdömet skrevs 3 mars 2020

Bästa hotellet vi bott på!!
Vi reser ganska mycket i arbetet och ligger ca. 180 nätter per år. Annas Hotell är helt fantastiskt, på alla sätt. Supermysigt, superservice, supervälkomnande och otroligt smakfullt möblerat. Jag och min sambo/medarbetare utnämner Annas Hotell till det bästa hotell vi någonsin bott på. Rekommenderas till fullo!!

Rumstips: Alla rum är personliga och smakfullt inredda, supermysig!
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Preventus

Hej på er!

Oj, så kul att höra! Bor man så mycket på hotell som ni gör så vet man verkligen vad man pratar om!
Superkul och jag är superstolt över den fina utmärkelsen från er :)
Nöjet var helt på min sida att få ha er som mina gäster, hoppas få se er här snart igen.

Ser fram emot nästa gång vi ses igen. ♥

Omdömet skrevs 31 december 2019

Här har vi bott förr och vissa ställen måste man bara återvända till.
Det är alltid med lite rädsla vi gör det för eftersom vi hade så höga förväntningar då, som Anna lyckades överträffa, så skulle vi bli lika nöjda denna gång? Absolut och lite till!
Anna är en fantastiskt värdinna och mycket omtänksam. Vi tyckte det var som att besöka en vän förra gången så denna gång var den som att besöka en gammal vän.
Anna gör verkligen allt för att man ska känna sig som hemma, nytt sedan sist var tex loungen där vi njöt av skön musik och en flaska vin. Mycket avkopplande och vi åkte hem efter en helg med nyladdade batterier. Frukosten är en dröm!
Jag brukar inte skriva recensioner men detta ställe är verkligen värd ett besök, åk dit!
Anna, vi kommer tillbaka, var säker på det! Tack för den här gången.

Rumstips: Tror alla rum håller en hög standard men Anna som värdinna är svåröverträffad och bara den är värd besöket
Datum för vistelsen: december 2019
Tack Olivia-Linn

Hej Olivia-Linn,

Jag vill ju göra mitt allra bästa för att du ska trivas hos mig och samtidigt göra så att du vill komma tillbaka. Det skapar ju en förväntan att det ska bli minst lika bra som förra gången vilket är lite dubbelbottnat. För visst vill jag ju hela tiden göra det jag gör bättre och bättre men samtidigt är jag ju rädd att det ändå inte räcker till, då höga förväntningar kanske en dag inte kan överträffas. Men är jag ju jätteglad att du fortsätter att komma tillbaka igen och igen. Så glad att ni tog er tid att sitta och njuta i loungen under kvällen, det är ju meningen att den ska vara en lugn oas från vardagslivet.
Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva här på Tripadvisor och berätta för resten av världen om din upplevelse.

Ser fram emot nästa gång vi ses igen. ♥

Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Att hon aldrig tröttnar…

Jag har bott hos Anna så många gånger nu och hennes outtröttliga energi slutar aldrig att förvåna mig. Hela tiden håller hon på att pyssla och förändra på sitt hotell.

Nya detaljer syns överallt och det är så spännande att besöka henne mellan gångerna och se vad hon har hittat på. Anna pratar ofta om att man ska visa omtanke om människor och miljö och hon lever verkligen som hon lär!

Jag älskar verkligen att bo här och jag sover alltid helt fantastiskt gott!

Frukosten som alltid har varit bland de bästa jag upplevt har också förändrat sig med en massa olika fröblandningar och gröter, det var kul att testa så mycket nytt jag aldrig har prövat tidigare.

Jag hoppas jag snart får anledning att komma tillbaka igen.

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste ensam
Tack IKa7812
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2019

Hej Isabelle

Tack så mycket för att du kommer igen och igen!
Du vet ju att jag aldrig sitter stilla och att skapa nya saker ger energi. I förändringen ligger också möjligheten att prova nya saker och se vad som fungerar eller ej.
Frukosten är ju, som många säger, dagens viktigaste måltid. Det är där grunden läggs och då måste den vara bra. Jag tror på att ge magen en chans att starta kroppen på rätt sida och varför inte då ta en chiapudding eller en tallrik gröt istället för den där ostmackan du kanske tar i vanliga fall? Att du var lite "wild&crazy" till frukost gav dig kanske nya idéer för dagen?
Hoppas få se dig här snart igen.
Kram ♥

Omdömet skrevs 11 november 2019

Att bo på Annas hotell är en fantastisk helhetsupplevelse där allt är genomtänkt in i minsta detalj. Anna själv är en mycket generös person som visar största omsorg om sina gäster och verkligen tar sig tid. Rummen är pittoreska och välplanerade med mjuka, tjocka täcken där man sover mycket gott. Frukost och middag som serveras i ett litet rum med vackra tavlor och vita linnedukar är en helhetsupplevelse i sig. Anna tar sig god tid att prata med alla sina gäster, bjuder på en välkomponerad måltid som kunde serverats på en finare kvarterskrog och lägger gärna fram en vackert magasin på bordet. En ensamresenär som jag känner mig helt enkelt inte ensam i Annas sällskap. Jag längtar redan tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack karinomagnus

Hej Karin,

Det är viktigt att ta hand om sig när man reser mycket själv och då vill jag att mitt hotell ska vara den där andningspausen från stressen och kanske från kedjehotellens standardutbud. All inredning, alla sängkläder och all mat är speciellt utvalda från vad jag tror kan skapa just den där lilla extra känslan av vardagslyx. Att ta lite extra tid med mina gäster gör att jag också kan skräddarsy upplevelsen med den information vi delar.

Hjärtligt välkommen tillbaka ♥