TripAdvisor
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Att hon aldrig tröttnar…

Jag har bott hos Anna så många gånger nu och hennes outtröttliga energi slutar aldrig att förvåna mig. Hela tiden håller hon på att pyssla och förändra på sitt hotell.

Nya detaljer syns överallt och det är så spännande att besöka henne mellan gångerna och se vad hon har hittat på. Anna pratar ofta om att man ska visa omtanke om människor och miljö och hon lever verkligen som hon lär!

Jag älskar verkligen att bo här och jag sover alltid helt fantastiskt gott!

Frukosten som alltid har varit bland de bästa jag upplevt har också förändrat sig med en massa olika fröblandningar och gröter, det var kul att testa så mycket nytt jag aldrig har prövat tidigare.

Jag hoppas jag snart får anledning att komma tillbaka igen.

Restyp: Reste ensam
Tack IKa7812
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2019

Hej Isabelle

Tack så mycket för att du kommer igen och igen!
Du vet ju att jag aldrig sitter stilla och att skapa nya saker ger energi. I förändringen ligger också möjligheten att prova nya saker och se vad som fungerar eller ej.
Frukosten är ju, som många säger, dagens viktigaste måltid. Det är där grunden läggs och då måste den vara bra. Jag tror på att ge magen en chans att starta kroppen på rätt sida och varför inte då ta en chiapudding eller en tallrik gröt istället för den där ostmackan du kanske tar i vanliga fall? Att du var lite "wild&crazy" till frukost gav dig kanske nya idéer för dagen?
Hoppas få se dig här snart igen.
Kram ♥

Omdömet skrevs 11 november 2019

Att bo på Annas hotell är en fantastisk helhetsupplevelse där allt är genomtänkt in i minsta detalj. Anna själv är en mycket generös person som visar största omsorg om sina gäster och verkligen tar sig tid. Rummen är pittoreska och välplanerade med mjuka, tjocka täcken där man sover mycket gott. Frukost och middag som serveras i ett litet rum med vackra tavlor och vita linnedukar är en helhetsupplevelse i sig. Anna tar sig god tid att prata med alla sina gäster, bjuder på en välkomponerad måltid som kunde serverats på en finare kvarterskrog och lägger gärna fram en vackert magasin på bordet. En ensamresenär som jag känner mig helt enkelt inte ensam i Annas sällskap. Jag längtar redan tillbaka.

Tack karinomagnus

Hej Karin,

Det är viktigt att ta hand om sig när man reser mycket själv och då vill jag att mitt hotell ska vara den där andningspausen från stressen och kanske från kedjehotellens standardutbud. All inredning, alla sängkläder och all mat är speciellt utvalda från vad jag tror kan skapa just den där lilla extra känslan av vardagslyx. Att ta lite extra tid med mina gäster gör att jag också kan skräddarsy upplevelsen med den information vi delar.

Hjärtligt välkommen tillbaka ♥

Omdömet skrevs 1 november 2019

Ett väldigt mysigt hotell med riktig hemmakänsla och en fantastisk service. Miljön är stilfull med genomtänkta detaljer som ger en lyxig känsla. Frukosten dukas fram med vackert porslin och innehåller mycket gott och framförallt hemlagat, garanterar en lång frukoststund och en bra start på dagen. Som gäst blir man trevligt bemött och varmt omhändertagen under hela vistelsen. Rekommenderar varmt detta hotell!

Tack Emelie_hedstrom
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2019

Hej Emelie,

Tack så jättemycket för att du rekommenderar mitt hotell till andra. Det är just den sortens marknadsföring som betyder mest för mig som har ett litet enskilt hotell.
Javisst är det härligt att kunna njuta av en lång frukoststund, det är något som kanske har blivit en bristvara numera?
Jag blev också varm i hjärtat av att ni tog er lite mamma-dottertid, så borde många fler göra.
Roligt att ni känder er välkomna och väl omhändertagna, det värmer att få höra.

Hjärtligt välkomna tillbaka! ♥

Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Anna och hennes hotell är något annat helt enkelt :) ytterst trevligt, rum, mat, bemötande är intoppklass. Fri parkering, frukost anpassas efter behov och smak. Perfekt för oss jobbresande som ibland behöver åka iväg tidigt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Marr855
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2019

Hej!

När man reser i jobbet är det ju extra viktigt att få en god natts sömn och en bra start på dagen. Jag har full förståelse över att man måste vara borta från hemma i samband med arbete och då vill jag att du, som gäst , ska känna dig som hemma. Glad att du trivdes och jag hoppas att din dag blev lika bra som starten?

Hjärtligt välkommen tillbaka! ♥

Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

Ett familjärt litet hotell. Varsamt renoverat, fick lära mig att detta en gång i tiden varit en mangårdsbyggnad med anor tillbaka till 1600-talet. Personlig, smidig och trevlig incheckning. Välstädade rum som är smakfullt inredda. Fantastisk välskött och mysig trädgård. Dukningen i matsalen är toppklass. Mycket ekologiska och närproducerade råvaror till frukost. Efter 30 års resandejobb i Sverige så hamnar detta hotell lätt på topp 3.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 799mikaele

Hej Mikael,

Roligt att "historielektionen" uppskattades. Det finns så mycket att berätta om huset och människorna och ständigt dyker nya fakta upp som läggs till det stora pusslet. Jag är så glad att du uppskattade det du såg och upplevde här. Du har verkligen fångat mycket av det på några få rader. Omtanken om miljö och människor vill jag ska genomsyra allt jag gör. Topp 3? Det gör mig genast nyfiken på vilka de andra två är, ha ha

Ha det underbart och hjärtligt välkommen tillbaka! ♥