TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Anna och hennes hotell är något annat helt enkelt :) ytterst trevligt, rum, mat, bemötande är intoppklass. Fri parkering, frukost anpassas efter behov och smak. Perfekt för oss jobbresande som ibland behöver åka iväg tidigt.

Tack Marr855
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2019

Hej!

När man reser i jobbet är det ju extra viktigt att få en god natts sömn och en bra start på dagen. Jag har full förståelse över att man måste vara borta från hemma i samband med arbete och då vill jag att du, som gäst , ska känna dig som hemma. Glad att du trivdes och jag hoppas att din dag blev lika bra som starten?

Hjärtligt välkommen tillbaka! ♥

Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

Ett familjärt litet hotell. Varsamt renoverat, fick lära mig att detta en gång i tiden varit en mangårdsbyggnad med anor tillbaka till 1600-talet. Personlig, smidig och trevlig incheckning. Välstädade rum som är smakfullt inredda. Fantastisk välskött och mysig trädgård. Dukningen i matsalen är toppklass. Mycket ekologiska och närproducerade råvaror till frukost. Efter 30 års resandejobb i Sverige så hamnar detta hotell lätt på topp 3.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 799mikaele

Hej Mikael,

Roligt att "historielektionen" uppskattades. Det finns så mycket att berätta om huset och människorna och ständigt dyker nya fakta upp som läggs till det stora pusslet. Jag är så glad att du uppskattade det du såg och upplevde här. Du har verkligen fångat mycket av det på några få rader. Omtanken om miljö och människor vill jag ska genomsyra allt jag gör. Topp 3? Det gör mig genast nyfiken på vilka de andra två är, ha ha

Ha det underbart och hjärtligt välkommen tillbaka! ♥

Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Önskar vi haft tid att stanna längre på detta mysiga hotell med den godaste frukosten. Bara att få smoothie i champagneglas till bordet var en riktig höjdare. Detaljerna på rummet gör att jag ger 5/5.

Tack JessicaAppel6

Hej Jessica,

Håller med dig, ni skulle ha stannat längre :) Jag är ändå jätteglad att ni ville vara mina gäster och att jag fick möjlighet att visa vad mitt lilla hotell har att erbjuda. Vem vet, vi kanske ses snart igen?

Välkomna tillbaka! ♥

Omdömet skrevs 27 juli 2019

Ett hotell med service och kvalitet i alla avseende.
Vid ankomst fick vi ett fint bemötande med information om
både boende och sevärdheter i närheten. Fri parkering och
busshållplats utanför hotellet. Så bilen fick stå kvar på parkeringen.
Toppen Frukost på en mysig uteplats med kanonbra service.
Hela hotellet andas KVALITET i alla detaljer.
Rekommenderas till alla som vill ha det bästa.
I o G J.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack geralsi

Hej och jättetack för era fina ord!
Jag tycker att det är viktigt att bistå med så mycket information om närområdet som jag bara kan. På så sätt får ni möjlighet att se så mycket ni bara önskar och kan kanske känna att, när ni åker hem, inte ha missat något väsentligt.
Men också fått se sådant som förhoppningsvis ger mersmak till att komma tillbaka?
Javisst är kommunikationerna utmärkta? Kristianstad går att nå på alla sätt ( utom kanske med båt :) )
Roligt att ni tyckte om alla de små detaljer jag lagt in här och var.
Tack för rekommendationen och hjärtligt välkomna tillbaka! ♥

Omdömet skrevs 23 juli 2019

Ett hotell med varm känsla skapad av Anna och hennes man. Parkering nära entren vid ett mycket fint renoverat hus 2 km. norr om centrum.
Blev mottagna med värme av Anna vid incheckningen kl 16, och fick goda råd om bra ställen att äta på kvällen.
Rummet vi fick var mycket bra och höll hög klass, inrett med hemmakänsla av Anna.
Frukosten serverades på vackert dukade bord med vackert porslin. Vi kunde sitta både inne i matsalen eller ute på altan och serverades en smaklig frukost innehållande det man kan kräva av en hotellfrukost med plus för en lugn miljö.
Ett mycket personligt och trevligt litet hotell som kan rekommenderas och man gärna återvänder till.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 591owek
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2019

Hej!
Tack för er fina recension, nästan som en liten resebeskrivning!
Jag är så glad att ni trivdes hos mig och att känslan av hemma märktes så väl. Vi, inom hotell och restaurangnäringen i Kristianstad samarbetar för att gemensamt höja upplevelsen för våra besökare och då gäller det att hjälpa varandra. De restauranger som jag valt ut är tänkta att komplettera mitt hotell och mitt utbud. Roligt att de råd jag gav blev så positiva. Frukosten är ju så viktig för ett hotell och kul att ni tyckte om den också. När väl det svenska sommarvädret visar sig från sin allra bästa sida så blir verandan alltid välbesökt vilket många menar adderar till upplevelsen av lugn och harmoni.

Tack så hjärtligt för att ni ville vara mina gäster och jag hoppas få se er här igen.Välkomna tillbaka! ♥