TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 25 januari 2019 från mobil enhet

Makalöst bra på alla sätt! Jag har aldrig trivts så bra på ett hotell i hela mitt liv, känns som att komma hem (fast bättre!) Anna är toppen och hotellet avspeglar hennes fantastiska personlighet. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Vivvsan
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2019

Hej Vivvsan,

Tack så hjärtligt för dina fina ord. Nöjet att ha dig som gäst var helt på min sida och jag hoppas verkligen att du har möjlighet att komma tillbaka. Tack också för det du skrev i min gästbok, det uppskattar jag jättemycket.

Kram och välkommen åter närhelst du önskar ♥

Omdömet skrevs 18 januari 2019 från mobil enhet

Jag har aldrig känt mig så välkommen och ompysslad på något annat hotell!
Mycket smakfull och personlig inredning, det känns som att komma till ett hem.
Underbar service! Vi anlände mitt i natten men fick trots det ett väldigt fint välkomnande! På morgonen fick vi en fantastisk frukost med allt man kan önska sig!
Detta underbara hotell rekommenderas varmt!
Jag kommer att bo där igen!

Datum för vistelsen: januari 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack dovblomman

Hej och hjärtligt tack för era älskvärda ord!

Jag är glad att ni kände er så välkomna, för det var ni! Glad också över att ni trivdes så bra och jag ser fram emot att ha er här igen när ni har vägarna förbi.

Omdömet skrevs 25 december 2018

Mysigt litet hotell mitt i ingenstans, rummen var små men fräscha. Badrummet riktigt bra planerat. Sängen var skön även om den var i mjukaste laget. Trevligt umgängesrum i bottenvåningen, men tyvärr fanns ingen servering. Frukosten godkänd, men jag saknade varm mat.

Tack BjornHJonkoping

Hej Björn,

Tack för din återkoppling! "Mitt i ingenstans" är ju bara ett par stenkast utanför Kristianstad centrum och kartor tillhandahåller jag också om man skulle känna sig lite vilse i stadsdjungeln...hi, hi
Jovisst serverar jag mat alla dagar i veckan och naturligtvis har jag varm mat även på frukosten nästa dag för den som önskar. Tråkigt att du missade dessa höjdpunkter men nästa gång så gör du det garanterat inte.

Omdömet skrevs 10 december 2018

Jag bodde med familjen i somras och hade nu möjligheten att återvända själv i tjänsten. Anna hälsade mig som en gammal vän, vilken härlig känsla. Bodde i ett mindre rum denna gång men det hade allt jag behövde ändå. Nu var hotellet julpyntat i en skön stil och julmusiken var lugn men ändå närvarande, mycket smakfullt. Kul var det att få se hennes nya lounge som hon berättade att hon höll på att bygga bakom kulisserna. Har sett bilder på Instagram men det var ännu finare i verkligheten! God jul Anna så hoppas jag vi syns igen nästa år...

Tack pellelarsson6868
Anna H, Ägare på Annas Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2018

Hej Pelle,

Kul att se dig igen efter er vistelse i somras oich roligt att få höra om familjens äventyr under hösten.
Jag blev så glad att du gillade loungen, som ju blev klar strax efter ni var här.
Det gäller ju att skapa en så stämningsfull jul som möjligt och jag har letat länge efter bra julmusik som inte är påträngade.

God Jul och Gott Nytt år till er alla och jag hoppas jag snart får se er igen här! ♥

Omdömet skrevs 9 december 2018 från mobil enhet

Det här måste vara regionens bästa pärla med genuin och oslagbar service. Anna är verkligen mån om sina gäster o hon delar gärna med sig om allt som är värt ett besök i områdetbåde med restauranger och upplevelser. Rummen är trevliga och rena och man ser Annas hand överallt, så många omtänksamma detaljer. Jag älskar sängarna och jag sover alltid som en stock, det känns som hemma fast bäddade i finaste sängkläder...
Förutom den givna fruktsmoothisen och Annas hembakta bröd och andra godsaker du hittar på buffen, råder jag alla att testa äggröra, den är den godaste äggröra jag någonsin ätit!
Den här gången fick jag ju också se hur fint du hade julpyntet, tack för den här gången Anna, jag hoppas vi syns snart igen.

Restyp: Reste ensam
Tack IKa7812

Hej!

Såå roligt att ha dig här igen som min gäst! Jag blir alltid så glad av dina besök och det ger en sådan energi.
Sömn är ju så viktigt och då är det bra att veta att jag lyckats med det viktigaste.
Ja, visst har äggröran blivit bra nu med min hemliga ingrediens som lyfter smaken till nya höjder?