“Bästa kaffet”

Specialty Coffee Hos Fredrik
Rankad som nr 28 av 107 Restauranger i Kristianstad

En fantastisk kaffeupplevelse. Det är inte ofta kaffet smakar så bra. Ett kafé med stor kunskap om kaffe. Helt klart värt ett eller flera besök!

Datum för besöket: maj 2021
Tack kretafans

Absolut det bästa stället för en kaffe av kvalité, alltså bästa kvalitén. Ägaren är en kaffenörd, bakar så jäkla goda saker till kaffet.
Är så jäkla trevlig och har en mycket hög servicenivå på allt han gör. Har upptäck smaker som är helt underbara!
Tex kaffe och glass, dvs en affogato!
"A must go to-place"
i Kristianstad

Datum för besöket: april 2021
Tack Svirr
Specialty Coffee Hos Fredrik, Ägare på Specialty Coffee Hos Fredrik, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack så himla mycket!

Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Underbar ägare som brinner för det han gör! Fredrik serverar kärlek i hans butik som doftar det bästa kaffet i stan! Hans entusiasm syns, hörs och smakas i de koppar kaffe som finns på menyn! Det absolut bästa kaffe i den här delen av Skåne! ETT MÅSTE STÄLLE om du gillar kaffe med det där extra! Kalla som varma koppar kaffe med twist!
Kaffe-Drinkar med uppfinningsrikedom!
Så jäkla nöjd varje gång!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Svirr
Climber24112302138, Ägare på Specialty Coffee Hos Fredrik, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Tack så mycket! Roligt att du gillar det vi gör här i kaffebaren. ☕️

Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt litet fik med genuint engagerad kaffemakare som bjöd på en intressant kaffe-inspiration.
Vi åt oxå fräscha salami/brie mackor.
Tack:)

Datum för besöket: juli 2020
Tack Hanna F
Climber24112302138, Ägare på Specialty Coffee Hos Fredrik, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2020

Tack så mycket! Kul att ni gillar vår kaffebar och det vi gör!

Omdömet skrevs 11 januari 2020

Detta är precis det som Kristianstad behöver! En engagerad, kunnig kaffemakare! Jag är ingen stor kaffedrickare men detta öppnade verkligen mina ögon. Detta kaffet är utöver det vanliga. Litet och mysigt med goda praliner och småfika till. Väldigt vänlig kille som gärna berättade om kaffet vilket var kul. Hit kommer jag gå fler gånger.

Datum för besöket: januari 2020
Tack tjejenmedchokladi
Climber24112302138, Ägare på Specialty Coffee Hos Fredrik, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2020

Tack så mycket! Roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Välkommen tillbaka!

Resenärer som tittade på Specialty Coffee Hos Fredrik tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Specialty Coffee Hos Fredrik? Berätta vad du tyckte!