“Trevlig stället mitt i stan”

Smaca - Restaurang Kristianstad
Rankad som nr 8 av 107 Restauranger i Kristianstad
Beskrivning: Vår inriktning är vällagad, närproducerad mat som är lagad från grunden. Med vårt öppna kök har du hela tiden koll på vad kockarna gör och du får gärna komma fram och snacka om maten vi lagar, eller om ni bara vill byta några ord med dem. Vår dryckesansvarige Albin har valt ut drycker som passar utmärkt till maten. Varmt välkomna till Smaca!

Det var ok mat, personalen var ok ( en var trevlig den andra så där) de har någon som heter ”ceviche” men smakar ingenting
Fin lokalt mitt i stan, vi ska komma en annan gång och de dem en andra chans...vi få se

Tack BeaaA71

Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Toppklass! Åt en långbakad griskind till lunch som var magisk! Mycket trevligt och fint ställe!

Datum för besöket: november 2020
Tack mickemusik
Omdömet skrevs 1 november 2020

Vi tog en trerätters med vinpaket. Vi var supernöjda med råvaror och rätter. Servicen var bra också.

Tack MissEva73
Omdömet skrevs 24 oktober 2020 från mobil enhet

Lokalproducerad mat i trevlig miljö med toppen service, får inte missas...
Dessutom fina vintips som passade perfekt.

Tack Annki G
Omdömet skrevs 22 oktober 2020 från mobil enhet

Vällagad husmanskost-lunch i lugn och harmonisk miljö. Sallad o bröd, kaffe med hembakt kaka ingick.

Tack Guide38019719972

Resenärer som tittade på Smaca - Restaurang Kristianstad tittade också på

Kristianstad, Skåne län

Besökt Smaca - Restaurang Kristianstad? Berätta vad du tyckte!