Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
kelvhage

Bra Hotell

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 okt. 2023
Bra och fräscht hotell med bra frukost. Gångavstånd till centrum. Gillar man O'Learys och närheten till en bra fotbollsmatch så är detta hotell prisvärt. Lättillgänglig parkering antingen utanför dörren eller på torget.
Datum för vistelsen: oktober 2023
5,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Ser du något problem med det här omdömet?
1 294 kr
  • Booking.com
10.9 km från Best Western Hotel Anno 1937
Visa fler hotell i Kristianstad
Omdömet skrevs 15 augusti 2023 från mobil enhet

Trevlig personal. Städat och fint.
Frukosten ok. Vi fick ett annorlunda rum där det var öppen planlösning i hela rummet. Vilket betyder att dörr saknades till badrummet men man kunde dra för ett draperi. Saknade AC då det blev väldigt varmt. Fanns en vanlig fläkt att sätta på men den gjorde ingen större nytta.

Rumstips: Jag informerade receptionen att en skrapa i duschen var önskvärt då det blev vått och halt i hela badrummet eftersom det var en öppen planlösning dusch/toalettstol mm
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack 202ingalilla
Omdömet skrevs 7 augusti 2023

Ett ok hotell med trevlig personal. Frukosten var inte bra och vårt rum var så märkligt att vi undrade om arkitekten hade varit riktigt nykter? Duvorna på innergården var ingen höjdare, så be om ett rum som inte har fönster mot innergården.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack nith64
Omdömet skrevs 19 juli 2023

Litet hotell nära kyrkan. Parkering rätt utanför som är avgiftsbelagt för det mesta. Charmigt litet rum i huset bredvid som innebär att en rullstol inte funkar.Sängarna inte så bra och allt är lite trångt. Ingen AC.
Frukosten är helt ok.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Juhani
Omdömet skrevs 30 maj 2023 från mobil enhet

Ett mycket trevligt och familjärt hotell centralt i Kristianstad. Vi upplevde att sängarna var mycket sköna och uppskattade att det var tyst på hotellet, både inifrån rummen och utifrån. Badrummet var litet, men rent och fräscht.
Frukosten var välsmakande med lokala inslag.

Rumstips: Hotellet har gatuparkering, så det kan vara lite svårt att hitta plats vissa tider.
Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Lars S
Omdömet skrevs 14 februari 2023 från mobil enhet

Dåligt bemötande av personalen. Otrevliga och korta i tonen. Kändes som att man störde dom så fort man gick förbi.
Rummet är litet och har ingen AC eller värme. Väggarna är riktigt tunna så man hör grannen väldigt mycket. Hörde till och med när dom stoppade in sina laddare i uttagen.
Frukosten var inte dålig men väldigt litet utbud. Det enda var väl äggröran som var dålig annars var det andra okej.

Jag har bott på många hotell i sverige och detta är ett jag inte kommer besöka igen.

Rumstips: Boka inte det här hotellet om ni är känsliga för ljud eller behöver AC på rummet.
Datum för vistelsen: februari 2023
Restyp: Reste i arbetet