Priceline
Tripadvisor115 US$
FindHotel
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Hör till de där hotellen som är svår att skriva någonting om, ty de är så ordinära. Det är absolut inget fel med detta hotell, bara ingenting speciellt heller. Hade priset varit någon hundralapp lägre hade jag gladeligen gett det en fyra i betyg. Allt är i sin ordning. Läget är ju till exempel bra, och man kan gå en morgonpromenad i "Vattenriket", vilket inte är så dumt. Å andra sidan finns det ingen kostnadsfri parkering. Hur som haver en stark trea!

Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Ett för oss väldigt bra och centralt hotell mitt i Kristianstad
Nära till allt. Fantastisk personal. Vill man ta en våffla så rekommenderar vi Sötnosen. En trevlig park. Ca 1,5 mil från Åhus sköna badstränder. Där man kan strosa omkring bland gamla hus och avnjuta en glass utefter äspet. Titta på alla båtar som ligger intill kaj.

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack ydre_allservice
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Mindre hotell med konstintresse. I receptionen möts du av äldre designermöbler och väggkonst. Rummet är tyvärr designat utan att ta hänsyn till personlig integritet. Glasväggar till dusch och toalett med luftspalter som släpper igenom både ljud och lukt. Sängen är mjuk, i kombination med de hårda kuddarna blir det lite obekväm sovställning. Annars är det rent och helt. Lugnt läge, god frukost.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack John_in_Sto
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Trevlig personal i receptionen och vid frukostbordet. En fin frukost dessutom.
Rummet var bra med utsikt mot kyrkan och gatan nedanför hade lite trafik.
Vi sov gott.
Ett stort problem är dock de dörrlösa toaletterna. Vi kommer inte att boka här igen så länge denna standard gäller. Synd!

Rumstips: Försök att få åtminstone en skjutdörr till toaletten.
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack rolf s
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Rummet i sig var vad jag förväntade mig i sig men 2000kr+ för 2 nätter och det ingick inte ens schampo utan bara tvål(?). Receptionens personal var otrevliga och totalt obrydda över våran existens, otrevligt bemötande vid utcheckning av en herre som nästan verkade störd över det faktum att jag pratade med honom, fick inte ens ett godmorgon tillbaka. Frukosten har jag inget att säga om men kaffet var horribelt med sump i koppen. Som sagt hade jag inte några höga förväntningar men lyckades ändå bli besviken. Det var även ett relativt skumt upplägg av rummet med säkert 10+ kvadratmeter totalt tomma. Det var liksom säng, skrivbord och en fåtölj så rummet såg ödsligt ut. Badrummet hade inte ens en riktig dörr utan ett tunt draperi som man såg rakt igenom så syftet var oförståeligt. +Dock så var vårat rum otroligt tyst och vi stördes inte alls av något eller någon som andra gäster vitnat om.
+Skön säng och bra med kuddar.
+Tar Max 3 min att gå till centralen.
+Gångavstånd till city med Coop och resturanger.
-Otrevlig personal
-Inte så väl städade rum
-Problem med ventilationen, var varmt i rummet trots avstängd värme och öppna fönster.
-Osar bacon i hela hotellet på morgonen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack adamfr1628