“Brilliant!!!”
Omdöme om Restaurang Creo

Restaurang Creo
Rankad som nr 13 av 357 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 2 januari 2023

En fantastisk fin upplevelse! Mysig och fin miljö. Underbart god fyra rätters meny!
Tillmötesgående fin Service!! Ett Gott Nytt År till personalen.

Datum för besöket: december 2022
Tack 792markkuh

Omdömet skrevs 9 november 2022 från mobil enhet

Vi var tillbaka på Creo för att fira. Och vilken mat vi fick. Det brukar alltid vara bra, men nu var det extremt bra. Vi började med lite Prosecco och frasig råraka med löjrom, underbar start.
Till förrätt tog vi Calvadosgravad vildsvin med Västerbottenskum, detta var kvällens höjdpunkt. Och tillsammans med det röda vinet Marques de vargas från Rioja, så spelade smaklökarna ljuva symfonier. Till huvudrätt så tog vi Älg med skogssvamp, underbart gott det också.

Tack för en ytterst trevlig kväll, vi kommer med säkerhet tillbaka.

Datum för besöket: november 2022
Tack 33PerP
Omdömet skrevs 15 oktober 2022 från mobil enhet

Jättegod mat. Till det även bra pris på dryck. Personalen trevlig och tillmötesgående. Miljön ger en hemma känsla med sköna stolar som gör att man lätt sitter länge

Datum för besöket: oktober 2022
Tack halmstad3
Omdömet skrevs 3 oktober 2022 från mobil enhet

Det var vårt första besök hos creo men det lär inte bli vårt sista, vi är väldigt nöjda!
Vi tog matpaket och dryckespaket till, det var vi väldigt nöjda med.

Datum för besöket: oktober 2022
1  Tack G4779IAseanw
Omdömet skrevs 1 maj 2022 från mobil enhet

Mysigt, trevligt, proffsigt och mycket gott.
Vi åt kockens val, 4 goda rätter och tog dryckespaketet till, är så nöjda.

Datum för besöket: maj 2022
Tack Per N

Resenärer som tittade på Restaurang Creo tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Creo? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.