“Toppen på alla sätt och vis”
Omdöme om Restaurang Creo

Restaurang Creo
Rankad som nr 9 av 331 Restauranger i Helsingborg

Med sitt speciella koncept, en restaurang i en trappa upp i typ en lägenhet, är förväntningarna höga.

Men mycket god mat och fantastiskt bra service, så blev detta en toppen upplevelse.

Lite gnäll, blir det dock på köket som inte kunde leverera en 1:1 motsvarande meny med laktosfritt. Detta räddades dock upp av vår fantastiska servitris (Elin?!).

Rekommenderar avsmakningsmeny med vinpaket.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack StefanJ227

Omdömet skrevs 7 oktober 2020

I Helsingborg, bara service med känsla och kunskap. Bra vin lista , bra pris på husets champagne. Ser fram mot nästa besök

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe i gammal herrskapslägenhet.
Kändes lite kaos när vi ankom då det var byte i sittningar då och många gick och vi skulle få vårt bord. Tänkte att gud detta kommer ta en evighet för dem att duka om och sen ta beställningar men allt sköttes snyggt, snabbt och professionellt.
Ros till duktig personal och ros till köket för mycket god mat.
1 stjärna av för kaoset i början som gjorde vi väntade 15 min på bordet. Annars hade det varit perfekt.

Tack camillah213
Omdömet skrevs 24 september 2020

Fick tipset om denna restaurang av receptionisten på vårt hotell - det gjorde hon bra! Goda drinkar och trevlig personal i en vacker miljö.

Tack WarmeHallen
Omdömet skrevs 20 september 2020

Trevlig och väldigt bemötande personal. Verkligen god mat och dryck. Bra komponerade paket (vin och mat - kockens val). Mysig miljö

Tack Hconmem

Resenärer som tittade på Restaurang Creo tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Creo? Berätta vad du tyckte!