“topp 5”
Omdöme om Restaurang Creo

Restaurang Creo
Rankad som nr 8 av 342 Restauranger i Helsingborg

I Helsingborg, bara service med känsla och kunskap. Bra vin lista , bra pris på husets champagne. Ser fram mot nästa besök

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack JHE

Väldigt trevligt ställe i gammal herrskapslägenhet.
Kändes lite kaos när vi ankom då det var byte i sittningar då och många gick och vi skulle få vårt bord. Tänkte att gud detta kommer ta en evighet för dem att duka om och sen ta beställningar men allt sköttes snyggt, snabbt och professionellt.
Ros till duktig personal och ros till köket för mycket god mat.
1 stjärna av för kaoset i början som gjorde vi väntade 15 min på bordet. Annars hade det varit perfekt.

Tack camillah213

Fick tipset om denna restaurang av receptionisten på vårt hotell - det gjorde hon bra! Goda drinkar och trevlig personal i en vacker miljö.

Tack WarmeHallen

Trevlig och väldigt bemötande personal. Verkligen god mat och dryck. Bra komponerade paket (vin och mat - kockens val). Mysig miljö

Tack Hconmem
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Misslyckas aldrig med maten. Lugn och harmonisk miljö. Trevlig personal. Men se till att boka bord så du säkrar din plats

Datum för besöket: mars 2020
Tack 599peter

Resenärer som tittade på Restaurang Creo tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Creo? Berätta vad du tyckte!