“Det här är riktigt bra”
Omdöme om Tokyo 15

Tokyo 15
Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 37 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Här serveras fantastiskt god mat i vackra presentationer av trevlig och vänlig servis. Även lokalen är smakfull i sin estetik, Väl värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Jörgen D

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Åt de godaste lammracksen jag ätit någonsin! Salladen tillhörande rätten behövdes dock inte. Torr o överflödig.

Kompetent bar och trevlig personal!

Kommer igen!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Dolph L
Omdömet skrevs 28 juli 2021

Otroligt god mat! Rekommenderar detta ställe varmt. Det var mycket mat, vi gick hem otroligt mätta. Väldigt fin mat, serverade på ett lyxigt sätt. Även trevlig personal och mysigt, trevligt ställe. Helt klart en restaurang med högre standard än andra restauranger.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 987malinh
Omdömet skrevs 6 april 2021

Otroligt god mat med wow-faktor! Trevligt personal, smidigt att vara där med vår tvååring. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: april 2021
Tack annnik404
Omdömet skrevs 23 oktober 2020 från mobil enhet

Har varit på Tokyo 15 för ett par år sedan och hade ett gott minne, därav bokning på nytt. Vid ankomst så var inte vårt bord redo och vi fick vänta 15 min. Den situationen kan man hantera på olika sätt, personalen valde det sämsta möjliga. När vi sedan fick vårt bord var det 1.5 dm till bordsgrannarna inte +1m. Maten var dock ok.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 450niclasr

Resenärer som tittade på Tokyo 15 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tokyo 15? Berätta vad du tyckte!