“Dålig service”

Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 43 av 342 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vår reservation för ett födelsedagsfirande blev avbokat samma dag några timmar innan på grund att personalen var ny på jobbet. Personalen var väldigt otrevliga och inte tillmötesgående när vi försöket lösa situationen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Linaamdersson

Maten var god, men väldig okunnig personal som inte kunde rekommendera eller ha en aning om vad som fanns i cocktail tex...Fick även vänta sjukt länge på våran mat

Tack malin l

Ett ställe som serverar god japansk fusion mat. Maten (som vi beställde) innehöll mycket tempurafriterat vilket smakade bra. Inget att klaga på från vår sida.

Tack Tommy S
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Alltid lika bra & gott, dessa fantastiska konstverk till sushi som serveras varje gång vi besöker restaurangen. Kan verkligen rekommenderas-ni kommer inte bli besvikna!

Tack 107christelj
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Maten var ok, men inget speciellt och ej heller prisvärd. Vi fick vänta i en timme på sushin, trots endast ett par sällskap i restaurangen. Med två hungriga barn var det inte någon lyckad kväll.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack G2732TIpaulag

Resenärer som tittade på Tokyo 15 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tokyo 15? Berätta vad du tyckte!