“Alltid lika god & konstnärlig sushi på Tokyo15! ”
Omdöme om Tokyo 15

Tokyo 15
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 35 av 338 Restauranger i Helsingborg

Alltid lika bra & gott, dessa fantastiska konstverk till sushi som serveras varje gång vi besöker restaurangen. Kan verkligen rekommenderas-ni kommer inte bli besvikna!

Datum för besöket: september 2020
Tack 107christelj

Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Maten var ok, men inget speciellt och ej heller prisvärd. Vi fick vänta i en timme på sushin, trots endast ett par sällskap i restaurangen. Med två hungriga barn var det inte någon lyckad kväll.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack G2732TIpaulag
Omdömet skrevs 31 mars 2020 från mobil enhet

Var här med min väninna,vi blev bemötta bra av dem trevliga servitriserna.
Maten va super god och otroligt bra service! Rekommenderar detta stället stark! Tack för en trevlig kväll

Datum för besöket: mars 2020
Tack Fearless32552647012
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Vi hittade till Tokyo 15 mitt i stormen. Vi blev trevligt välkomnade av dom två mycket trevliga och tillmötesgående servitriser som fick hela familjen att trivas.
Sen serverades vi en helt fantastisk måltid, vackert, gott och generöst.
Hitt kommer vi tillbaks nästa gång vi kommer till Helsingborg.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack bosselasse
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig inredning, trevlig personal och god mat! Vi var ett stort sällskap på nio personer som inte hade förbeställt maten. Trots detta fick vi in all mat föredömligt snabbt! Alla var nöjda och vi hade beställt från olika delar av matsedeln. Mycket prisvärd restaurang!

Datum för besöket: februari 2020
Tack gunbly

Resenärer som tittade på Tokyo 15 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tokyo 15? Berätta vad du tyckte!