“Väntade en timme på mat”
Omdöme om Tokyo 15

Tokyo 15
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 35 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Maten var ok, men inget speciellt och ej heller prisvärd. Vi fick vänta i en timme på sushin, trots endast ett par sällskap i restaurangen. Med två hungriga barn var det inte någon lyckad kväll.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack G2732TIpaulag

Omdömet skrevs 31 mars 2020 från mobil enhet

Var här med min väninna,vi blev bemötta bra av dem trevliga servitriserna.
Maten va super god och otroligt bra service! Rekommenderar detta stället stark! Tack för en trevlig kväll

Datum för besöket: mars 2020
Tack Fearless32552647012
Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Vi hittade till Tokyo 15 mitt i stormen. Vi blev trevligt välkomnade av dom två mycket trevliga och tillmötesgående servitriser som fick hela familjen att trivas.
Sen serverades vi en helt fantastisk måltid, vackert, gott och generöst.
Hitt kommer vi tillbaks nästa gång vi kommer till Helsingborg.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack bosselasse
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig inredning, trevlig personal och god mat! Vi var ett stort sällskap på nio personer som inte hade förbeställt maten. Trots detta fick vi in all mat föredömligt snabbt! Alla var nöjda och vi hade beställt från olika delar av matsedeln. Mycket prisvärd restaurang!

Datum för besöket: februari 2020
Tack gunbly
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Mitt sällskap på 3 pers hade bokat bord, och fick efter beställning vänta 1,5 h på maten. När maten väl kom bjöd restaurangen på en extra makirulle, vilket var väldigt uppskattat. När notan sen skulle betalas dock, såg vi att de lagt in den extra rullen på notan, trots servitrisen förklarade att det var en kompensation för den långa väntetiden. Efter min kollega tog upp det, tog de tillsist bort rullen från notan.

Maten var helt ok, men wakamesalladen oerhört liten i storleken, med en plastig eftersmak som inte är lik den wakamesallad jag ätit innan. Vi fick be om ätpinnar, chilimajo, ponzusås och wakame två gånger innan det kom.

Jag har förståelse för att servitriserna och köket varit stressade och att de gjorde sitt bästa för att ta hand om kunderna, men när lokalen var halvfull och de flesta fått sin mat, så satt vi fortfarande och väntade ett bra tag till. Fyra makirullar borde inte ta 1,5h att göra. Isåfall hade det uppskattats ifall vi fick info om väldigt långa väntetider.

Datum för besöket: januari 2020
Tack louiselK8543WR

Resenärer som tittade på Tokyo 15 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tokyo 15? Berätta vad du tyckte!