Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Gott och vackert för ögat”
Omdöme om Tokyo 15

Tokyo 15
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 34 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Jag och min man var här i juli 2019, en kväll, sommar ute men lugnt i stan. Vi bokar bord då vi ser bra betyg här på Tripadvisor.
När vi kommer dit kl 20 på kvällen är det väldigt lite folk vilket först gjorde oss lite oroliga. Efter en halvtimma var vi själva i restaurangen.
Jag åt underbara sushibitar av olika slag. Min man en ugnsbakad lax, sötpotatis frites med väldigt goda tillbehör. Vi åt så gott och blev rekommenderade ett riktigt gott vin till detta. Maten var så vackert upplagd också. Personalen får fint betyg för de var mycket trevliga och gjorde allt för hela vår upplevelse skulle bli bra. Trots tom restaurang för dom förstod nog att vi var undrande i början. Allt blev toppen. Jag hoppas det var en tillfällighet att det var lite folk här för här äter och dricker man gott. Och vi går mer än gärna tillbaka hit igen.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Thorpoarna
Sarmed A, Chef på Tokyo 15, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2019

Tack Thorpoarna :)

Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Jag gillar inte sushi. Inte så förtjust i "rå" fisk. Men här var det så mycket gott att välja på. Sushi med tex Crispy duck och med tempuraräkor i. Friterat sjögräs som var så gott. Det var väldigt vackert upplagt. Vi provade " bara" sushi men det andra på menyn såg så gott ut. Trevlig personal. Kommer gärna hit igen

Datum för besöket: juli 2019
Tack Stinaher
Sarmed A, Chef på Tokyo 15, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2019

Tack så Stinaher :)

Omdömet skrevs 29 april 2019 från mobil enhet

Vällagad och spännande asiatisk mat serverades av charmerande serviceinriktad personal som kan få den mest surmulna gäst att smälta. Portionerna var stora och fint presenterade. Allt smakade mycket gott och var prisvärt. Vi återvänder mer än gärna!

Datum för besöket: april 2019
Tack Spexare
Sarmed A, Chef på Tokyo 15, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2019

Ni är varmt välkomna tillbaka "Spexare"!

Det var väldigt trevligt att ha er hos oss!

Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

En fantastisk kväll med magisk mat och dryck. Men den största upplevelsen var vår servitör ifrån Korfu som är en stjärna i värdskap och service. Kan varmt rekommendera denna restaurang för en magisk upplevelse.

Datum för besöket: april 2019
Tack 523fredrikj

Stort tack Fredrik!

Ha de bäst!!

Omdömet skrevs 12 mars 2019 från mobil enhet

Missa inte Tokyo 15 om ni gillar god mat.
En smakupplevelse utöver det vanliga, missa inte surf’ n turf Maki!

Datum för besöket: mars 2019
Tack 791perh
Sarmed A, Chef på Tokyo 15, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2019

Tack så mycket "791perh".

Hoppas vi ses snart igen :)

Resenärer som tittade på Tokyo 15 tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tokyo 15? Berätta vad du tyckte!