“För dåligt”

Rankad som nr 32 av 356 Restauranger i Helsingborg
Kök: Europeiskt, Svenskt, Bar, Pub
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Helsingborgs Äldsta Restaurang & Nattklubb. Vårt signum är en Fantastisk Biff! Med vårat kryss-kort komponerar ni er rätt precis som ni själva vill ha den. In mot små timmarna öppnar vi upp nästa våning med nattklubb. Två olika dansgolv med musik från förr till idag. För icke dansaren kan man hänga i en av våra fyra barer eller vid våra casino-bord. Sedan 1984 önskar vi er varmt välkomna till Le Cardinal Restaurang & Nattklubb i tre etage.
Omdömet skrevs 15 februari 2022 från mobil enhet

Nej-men vad hände? Inte nog med servicen inte existerade.
Kommer aldrig att förstå hur man kan sätta ett sällskap vid bordet-utan att ta beställning på dricka, under tiden man läser menyn!! Sen att man får sitta 15-20 minuter och vänta-nej där var absolut inte fullsatt.
Maten var inte heller bra. Alls. Stor besvikelse och ingen av oss åt heller inte upp.
Och därefter var det ingen som faktiskt orka sitta kvar så efterrätt uteblev!
Le Cardinal var så klassiskt bra innan så detta var bara sorgligt!

Datum för besöket: februari 2022
Tack foodqueen69

Omdömet skrevs 9 juli 2021

Helsingborgs bästa resturang. Kryssmenyn med potatisgratäng är den bästa gratängen på den här jorden.
Allt är toppen hör!

Datum för besöket: december 2020
Tack Hogstrompavag
Omdömet skrevs 13 mars 2021 från mobil enhet

Jo, det var bättre förr! Mycket bättre! Riktigt besviken på hela upplevelsen. Oerthört långsam personal, lång väntetid att beställa. Missade helt grannbordets beställning på huvudrätten hur det nu är möjligt. Kryssmenyn begränsad och extremt överprisad. Lövbiff i storlek med en djupfryst färdigrätt. Ljummen mat. Ingen frågade hur maten smakade, ingen frågade om vi önskade kaffe och efterrätt, ofattbart! Hade skrivit när vi bokade att vi firade en 80-åring men inte ens en flagga hade de satt fram (dock på några andra bord, de hade kanske tagit slut) Djupt amatörmässigt alltihop och hästlängder ifrån hur det var förr. Tror de får svårt att överleva faktiskt! Man märkte att många var långt ifrån nöjda.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack OzoneHostile
Omdömet skrevs 29 november 2020 från mobil enhet

Klar försämring mot tidigare besök genom åren. Kryssmenyn mer begränsad. Servering var mycket sämre än tidigare. Bitvis lång väntan och osynk med maten. Med tanke på relativt dyra priset hade jag förväntat mig mer. Maten ordinär och inte i paritet med det höga priset.

Datum för besöket: november 2020
3  Tack Christina T
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Många år sedan har tänkt gå hit men inte blivit av, trevlig service, lokal o inredning något daterad, liten meny och völdigt kött fokuserad, maten var rikigt bra med en perfekt tillagad oxfile. båsen man satt i kändes lite trånga men det gick. Vinval på glas kändes lite begränsad

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack JHE

Resenärer som tittade på Le Cardinal Restaurang & Nattklubb i Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Le Cardinal Restaurang & Nattklubb i Helsingborg? Berätta vad du tyckte!