“Födelsedag”

Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 22 november 2021 från mobil enhet

+Thai Corner är en mysig restaurang som funnits i många år. De har god mat som är trevligt upplagd. Rejäla portioner till hyfsade priser. Oftast bra och snabb service men denna gången fick vi påminna dem om vatten till bordet, som vi fick i slutet av måltiden.
-Sallad ingår inte, kostar 35 kr/portion och består av lite rårivna morötter och isbergssallad med en matsked hackade jordnötter på toppen. Vi blev besvikna när de tog fullt pris, 79 kr för en halv portion friterad banan (en kvarts bananbit och en kula glass) utan att de informerade oss om det.
++ Fräsch toalett.

Jag hade tänkt ge 3 stjärnor men det blir 4 eftersom toaletterna var ovanligt fräscha.

Datum för besöket: november 2021
Tack Sonja N

Omdömet skrevs 20 november 2021

Mycket fint och trevligt ställe, till en början...
Vi beställde maten och en timme och 15 minuter senare fick vi äntligen maten, men när maten väl kom var den mycket bra.

Datum för besöket: november 2021
Tack Missfilippaj
Omdömet skrevs 19 augusti 2021 från mobil enhet

Blev väl mottagna av en trevlig servitör. Beställde räkor frästa i vitlök och chili. Jättegod sötsur sås till det. Bland det godaste jag ätit på en thairestaurang. Gott vitt vin. En liten kula glass fullbordade denna måltid. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 881carinab
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Restaurangen har en mysig atmosfär och trevlig personal, som även var mycket hjälpsam. Maten var helt ok, inte topp 10 av de platser där jag varit.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 751marlened
Omdömet skrevs 21 juni 2021

Helt OK mat med inte mycket av Thai food mer mot kinesiska, snabb och säker betjäning, men som sagt endast ett fåtal gäster

Datum för besöket: juni 2021
Tack jerkerh2021

Resenärer som tittade på Thai corner tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Thai corner? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.