Tripadvisor

Kök: Thailändskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Bästa Pad Thai jag någonsin ätit. Den var så god och perfekt på alla sätt o h vis. Uppläggningen var elegant och modern. Akustiken i lokalen är hög och det är jobbigt när man är ett lite större sällskap. Svårt att vara diskreta om man säger så. Annars är det charmigt och trevligt. Super trevlig personal och väldigt tillmötesgående.
Första gången på väldigt många år jag var här men absolut Inte sista. En glömd pärla!

Datum för besöket: december 2019
Tack 626linah

Omdömet skrevs 5 november 2019

Thai Corner i Helsingborg håller hög och jämn klass på service, råvaror och tillagning. Stor meny med mycket att välja på. Är flexibla och kan variera storleken på rätterna så att man prova flera olika. Allt är vällagat och betjäningen är diskret och effektiv. Restaurangen består av några olika mindre matsalsrum - allt snyggt möblerat och med behaglig belysning.

Datum för besöket: november 2019
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Bästa restaurang i Helsingborg; med mat av hög kvalitet, jättetrevlig personal och lunch till ett bra pris.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack livsnjutare_SE
Omdömet skrevs 4 juli 2019 från mobil enhet

Åt deras kyckling/basilika wook som bjöd på en rejäl portion med kyckling och grönsaker men smaken av Thailand var obefintlig. Smakade som en svensk version av den thailändska rätten. Personalen var stressad, hade bråttom och man fick höja rösten för att uppmärksamma henne om önskemål då hon var i full färd med att rusa bort från bordet innan vi pratat klart. Mer smak av thailändska kryddor och bättre lyhördhet önskas.

Datum för besöket: juli 2019
Tack TeaKett1e
Omdömet skrevs 2 juni 2019

Väldigt god mat, kändes lite som man var i Thailand igen :) Servicen var väldigt bra och dessutom centralt läge. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Johanna B

Resenärer som tittade på Thai corner tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Thai corner? Berätta vad du tyckte!