“Trevlig ombonad hotell restaurang.”
Omdöme om Nelly's Food Etc.

Nelly's Food Etc.
Rankad som nr 7 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Nelly’s Food Etc – upplev en unik restaurang i Helsingborg. En restaurang med avslappnad atmosfär och mat i toppklass. På Nelly’s Food Etc kan du njuta av en gastronomisk upplevelse varje dag i veckan. Du kommer att känna kökets puls och kockarnas passion genom det öppna köket i en mycket avslappnad och mysig restaurangmiljö. Mat och cocktails är gjorda med stor kreativitet och mycket kärlek till matlagningskonsten. Restaurangen är inspirerad av Nelly Krook (1803-1889), en filantrop som bodde i Helsingborg och gärna bjud in till stora bjudningar. Menyn är inspirerad av Nellys resor runt om i världen med en blandning av uppdaterade internationella klassiker och olika teman från hela världen. Vi serverar även frukost, brunch och lunch. Varmt välkomna till Nellys vardagsrum!
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig ombonad hotell restaurang. Kort meny men ok. P.g. Coronatider. Bra priset och trevlig personal. Burgaren högst ordinär, men som helhet trevligt och bra.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack Danne5701
Trek06136099025, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2020

Hej Danne,
Tack för din fina recension! Vad kul att läsa att du uppskattar oss!
Varmt välkommen åter.

1923 av 341 omdömen

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

En av de absolut bästa restaurangupplevelserna någonsin! Proffsig, felfri, outstanding service (och vi är kräsna gällande service!) magiskt god mat, jättebra vin och fantastiska drinkar. Barnen fick också en fantastisk uppmärksamhet. En wow-upplevelse! Vi kommer gärna tillbaka till Helsingborg, bara för att komma till denna restaurang igen!

Tack Cecilia H

Hej Cecilia,
Nu blir man ju verkligen rörd, tack så mycket för din fina recension! Vad kul att läsa att du hade en så bra upplevelse hos oss.

Varmt välkomna åter till oss och fina Helsingborg.

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Beställde roomservice från restaurangen till hotellet Radisson Blu Metropol av en supertrevlig bartender, skön stockholmare svår att missa. Maten var mycket god och hotellet lika bra varje gång man är här. Även kidsen vart nöjda. Återkommer mer än gärna

Tack eatingoodfood7

Hej John,
Tack för din fina recension. Hasse tackar för det trevliga omnämnandet!
Vad kul att läsa att du gillar oss!

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 4 juli 2020

Bättre drinkar hittar du inte. Hans Bihl gör alla drinkar du önskar. Dessutom med en twist. Aldrig druckit bättre drinkar!

Tack elinp992

Hej Elin!
Tack för din fina recension! Hans tackar för omnämnandet och det fina du skrivit! Han är en pärla.

Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Nelly's är en superbra restaurang med bra upplägg på menyn - det finns något för alla utan att menyn utarmas.
Hotellet är mediokert men restaurangen är väl värd ett besök.
God mat och bra service.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Chillen2016

Hej,
Tack för din recension! Kul att läsa att du gillar oss!
Hoppas du kommer åter så vi kan få ditt omdöme om restaurangen att gå från 3 stjärnor till 5.

Resenärer som tittade på Nelly's Food Etc. tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Nelly's Food Etc.? Berätta vad du tyckte!